• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Mobiel en computer

ik speel het spel op de computer, maar soms om iemand een uitleg te geven kijk ik ook om de mobiel of het daar het zelfde werk.
nou dat is dus niet zo, maar daar gaat het nu ff niet om.

Waar het wel om gaat, dat als je op de mobiel speelt, dat je dan bij diverse onderdelen een cadeautje krijgt elke dag, en als je dan inlogt op wereld 1 en later op wereld 2 van het zelfde account dan krijg je weer cadeautjes, waarom hebben we dat niet op de computer/Laptop of wat anders?

Eigenlijk worden de computer/Laptop gebruikers oneerlijk verdeeld.
Wij krijgen niks extra, dat kan toch niet om het maar ff zo te zegen we worden gediscrimineerd, de een wel en de anderen niet.
 
Oke vreemde opvatting van verdeeldheid..

De browser elvenar was eerder dan de app versie. De app werd gelanceerd waarin nog heel veel verwerkt moest worden, waaronder bv donaties van kp in ow. Nu de app in grote zin bij is zullen er vast verschillen zijn als je nu kijkt maar bij lange niet zo groot meer :) de app werkt voor mij het fijnst maar heb jaren op de browser gespeeld ook.

Je kunt via de app en browser spelen met dezelfde account ^^, er is dus niets verloren maar behaalbaar met de juiste wegen.
 
Oke vreemde opvatting van verdeeldheid..

De browser elvenar was eerder dan de app versie. De app werd gelanceerd waarin nog heel veel verwerkt moest worden, waaronder bv donaties van kp in ow. Nu de app in grote zin bij is zullen er vast verschillen zijn als je nu kijkt maar bij lange niet zo groot meer :) de app werkt voor mij het fijnst maar heb jaren op de browser gespeeld ook.

Je kunt via de app en browser spelen met dezelfde account ^^, er is dus niets verloren maar behaalbaar met de juiste wegen.
nou dat wil ik wel is weten, of dat zo kan en hoe, zou je dat mij kunnen vertellen?
 
Simpel, je installeert Elvenar uit de app store die je hebt (google, apple, of ik dacht amazon?), en je logt in met je Elvenar account wat je ook op de PC gebruikt in op de nederlandse versie van het spel.
 
Simpel, je installeert Elvenar uit de app store die je hebt (google, apple, of ik dacht amazon?), en je logt in met je Elvenar account wat je ook op de PC gebruikt in op de nederlandse versie van het spel.
Ja, zo heb ik dat ook gedaan, de app downloaden van play store,ik speel op de app als ik niet thuis ben, en als ik thuis ben op de PC met 1 account
 
nou heb ik er toch weer wat van geleerd, was niet voor niks dat ik dat stukje typte.
Dank jullie wel.
 
Laatst bewerkt:
dat je dan bij diverse onderdelen een cadeautje krijgt elke dag, en als je dan inlogt op wereld 1 en later op wereld 2 van het zelfde account dan krijg je weer cadeautjes,
Reden is dat diamanten kopen in de app duurder is, want de appstore vraagt provisie, oftwel je krijgt minder diamanten voor je geld. Om dat een klein beetje te compenseren krijg je in de app die cadeautjes.. Je mag overigens op je PC/Laptop ook op de app spelen (heb je een extra stukje software voor nodig) en dan kun je door elke dag op allebei in te loggen een klein voordeel behalen
 
nou heb ik er toch weer wat van geleerd, was niet voor niks dat ik dat stukje typte.
Dank jullie wel.

Reden is dat diamanten kopen in de app duurder is, want de appstore vraagt provisie, oftwel je krijgt minder diamanten voor je geld. Om dat een klein beetje te compenseren krijg je in de app die cadeautjes.. Je mag overigens op je PC/Laptop ook op de app spelen (heb je een extra stukje software voor nodig) en dan kun je door elke dag op allebei in te loggen een klein voordeel behalen
oke maar als ik op de app inlogt krijg ik het zelfde te zien als op me computer.
hebben jullie ook een link van de app, er staan er veel op van innogames maar kan Elvenar niet vinden.
 
ik doe denk wat fout heb er 2 bijlage bij de 1e instaleer ik het op meer apparaten en bij de 2e foto kan je kiezen nou me mobiel heb ik dus al. maar het kan dus ook op de computer die mobiele app, maar dat wilt niet.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    53,3 KB · Weergaven: 32
  • 2.jpg
    2.jpg
    74 KB · Weergaven: 34
Ja, zo heb ik dat ook gedaan, de app downloaden van play store,ik speel op de app als ik niet thuis ben, en als ik thuis ben op de PC met 1 account
ja maar dan speel je met een op de mobiel, en thuis met de pc, maar waar het om gaat heb je dan het zelfde scherm van me mobiel ook op je pc?
 

Aeva

Chef
Een browserversie is specifiek voor een pc.
Een mobiele app is specifiek voor een telefoon (of een soortgelijk device).
De mobiele app werkt niet op de pc-browser, zoals google kennelijk al meldt.
 
Een browserversie is specifiek voor een pc.
Een mobiele app is specifiek voor een telefoon (of een soortgelijk device).
De mobiele app werkt niet op de pc-browser, zoals google kennelijk al meldt.
ja maar kijk ff bij lionell maar ik denk dat ze de vraag niet goed lezen, zodat ze het gewone Elvenar geven.
dat vermoeden had ik dus ook wat je zegt: (De mobiele app werkt niet op de pc-browser, zoals google kennelijk al meldt.)
maar even goed bedankt.
 
Ik schreef al dat je op je PC/Laptop ook op de app kunt spelen, maar daar heb je een extra stukje software voor nodig, wat je eerst op je PC/laptop moet installeren, waardoor je ook app's kunt gebruiken (en dan ziet dat scherm er precies zo uit als op je mobiel). Een voorbeeld van die software is onder andere Bluestacks.. https://www.bluestacks.com/download.html
 
Ik schreef al dat je op je PC/Laptop ook op de app kunt spelen, maar daar heb je een extra stukje software voor nodig, wat je eerst op je PC/laptop moet installeren, waardoor je ook app's kunt gebruiken (en dan ziet dat scherm er precies zo uit als op je mobiel). Een voorbeeld van die software is onder andere Bluestacks.. https://www.bluestacks.com/download.html
Dank je wel, alleen kom ik niet verder de rest is in het Engels en dat kan ik helaas niet, kan de pagina ook niet vertalen. maar ik bewaar hem wel voor als er iemand kond die me kan helpen. dus dank je wel.
 
Bovenaan