• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen fix [MM-20200301-1605] Nieuwe items uit oude hoofdstukken?!

Zonet (om 20:01 uur) was ik even iets anders aan het lezen, keek weer op naar mijn beeldscherm, en had een hele boel nieuwe items!

Screenshot_20200228_200117.png

Het gebouwscherm heb ik open gedaan, maar onderaan zie je ook nieuwe items in de wonderen en inventaris.
De wonderen zou ik niet weten, heb nog nooit een labeltje "nieuw" kunnen ontdekken in het wonderen scherm. Bij de inventaris ook niets gevonden maar ook dat gebeurt wel vaker.

In het gebouwenmenu op de "basis" tab waren "magische academie", "Bebladerde straat", en "Hobbelige weg" als nieuw gemarkeerd.
Op de "nederzetting" tab waren de 6 rasgebouwen van de boselfen, het wijsheidsplein en de campus als nieuw gemarkeerd.

Bij de "cultuur tab" begonnen de nieuwe markeringen op pagina 5 tot halverwege pagina 11.

Screenshot_20200228_200229.png



Screenshot_20200228_200146.png


Versie: v1.98.4-(ea604f4) (2020-02-26 11:46)
Voor de goede orde, ik heb een paar weken geleden het laatste onderzoek in Elvenar vrijgespeeld, dus deze nieuwe items zijn niet echt nieuw meer :)
(Dit is ook te zien in het gebouwmenu, waar de Elvenar versies van de magische huizen en WP staan.)

Het uitroepteken bij het gebouwmenu wilde ook niet weg, tot ik het spel afsloot en weer opnieuwe opende.
 

Deleted User - 147694

Guest
bc7d055b3b0a6ff9964321e362671090.png


Ik kreeg het net ook.

Pas na het opnieuw inloggen verdween de melding onderaan in het menu.

Bij mij ging het enkel om H1 gebouwen waaronder de Handelaar, Magische academie, 1e nieuwe straatoptie, Kazerne + Wapenkamer en de T1 fabriekjes.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik kreeg kort erop voor een 2e keer de melding, alleen toen gaf de game ook aan dat ik 2 nieuwe runenscherven had ontvangen, wat volgens mij niet het geval was.

Ik heb gewoon de nieuwste versie op de pc, wellicht dat het met flash te maken heeft? Ik draai de game momenteel op flash omdat de game bij html5 laggy werd en de game slecht op de muisklikken reageerde.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dit komt waarschijnlijk door een socket-server update. Is als het goed is een éénmalig iets.
 
Bovenaan