• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Meer mogelijkheden voor verkenners

DeletedUser59

Guest
Op de wereldkaart kun je op dit moment verkenners gebruiken om nieuwe gebieden te ontdekken. Het leek mij een idee om verkenners meer mogelijkheden te geven:

- Verkenners worden toegevoegd aan de arbeidershut / Nieuw gebouw voor verkenners.
- Je start met 1 / 2 verkenners en meer verkenners kunnen gekocht worden met diamanten
- Gebieden die al ontdekt zijn kunnen opnieuw verkend worden door verkenners voor extra goederen.
- Kleine kans dat er iets speciaals gebeurd bij het verkennen (je ontdekt een bijzonder gebouw / je vind huurlingen die zich bij je leger willen voegen / tijdelijke epic dungeon voor jou en buurtgenoten / etc)
- Verkenners eventueel ook een niveau geven (net als gebouwen), verkenners van hoger niveau geven dan meer goederen / meer kans op iets speciaals.
 

DeletedUser

Guest
Leuk bedacht. Zeker iets dat mag worden doorgevoerd, eventueel wat verder uitwerken (met exacte waardes, 'speciale gebeurtenissen', etc).. Maar dat lijkt me werk voor het Elvenar team zelf ;)
Voor
 

DeletedUser84

Guest
vind ik een super idee
hopelijk zetten ze dit in de game
 
Bovenaan