• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Mail sneeuwt onder.

Wij in onze BS hebben regelmatig problemen met de groepsmail. Ik kan me voorstellen dat dat op meerdere plaatsen zo is waar ze treintjes opzetten. Zodat berichten of vragen van de magiers snel verhuizen naar een volgende bladzijde op pc en zelfs verdwijnt op i-pad. Is het niet mogelijk daar een derde kanaal bij te zetten waar de magiers hun vragen of richtlijnen kunnen zetten zonder dat die ondersneeuwen.
 

Aeva

Chef
Hoeveel van die treinen hebben jullie dan lopen?
Wij hebben er 6 en dan sneeuwt er niks onder.
Bovendien geef ik altijd in de chat een seintje als er een belangrijk bericht vanuit het magiërsteam in de berichtenbox staat. Ideetje?
 
Doen wij ook. Maar wij hebben ook een drukke chat en niet velen gaan terug kijken wat er geschreven werd. Daar ligt dan ook ons probleem de spelers. Ik dacht dat op i-pad maar 6 berichten bewaard bleven is dus niet zo. Sorry dan voor dit bericht. We zullen het dus intern moeten oplossen. Thx voor het antwoord.
 
Idem hier alles kan ik terugschrokken …ik speel ook op de I Pad…ik geef wel op de hoofdlijn aan als belangrijk nieuws is….
 
Berichten kun je ook makkelijk kopieren en (in hetzelfde bericht) opnieuw plaatsen, dan komen ze weer bovenaan de rij
 
Bovenaan