• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

mail in het spel

het is al is eerder aan gekaart, maar de mail lezen gaat niet echt goed er staan 3 korte berichten en je het eerste bericht al niet meer lezen.
op deze manier kan je je eigenlijk maar 2 berichten er op zetten en dan ook nog korte,
kan daar eindelijk is wat aan gedaan worden?
 

Aeva

Chef
Het is niet het beste mailsysteem, maar het voldoet over het algemeen. En na een reset is een langere serie berichten weer gewoon leesbaar.
nb. ik neem net als rodeon aan dat deze opmerking over de mail gaat (die op app en desktop hetzelfde doet)
 
ik speel met de computer dus desktop maar er zijn er bij ons die er meer last van hebben en waar die op spelen geen idee
 
Ik speel op PC en kan tot meer dan 200 berichten in 1 ketting hebben... het bericht wordt dan wel ontzettend traag omdat je - elke keer dat je daar nog een bericht aan wil toevoegen - steeds alle berichten moet 'laden'. Dus doen wij - zoals ook @Avea al beschrijft - (bijv.) KP treintjes standaard na ± 100 keer verversen. Als het eerste bericht van een ketting niet meer leesbaar is, kun je dat oplossen door het bericht te sluiten en nogmaals te openen, dan kun je ook het eerste bericht gewoon weer lezen.. even scrollen!
Verder lijkt het me praktischer als spelers ergens een probleem mee hebben, zij er zelf een bericht over plaatsen... dat communiceert wat makkelijker en directer!
 

Aeva

Chef
Ik heb toch echt sterk de indruk dat BS Besloten Club. uit één speler met meer accounts bestaat.
 
Bovenaan