• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Mail berichten

Zou er ook een mogelijkheid kunnen komen om ,mail berichten vast te kunnen pinnen....
Er passen immers maar 5 berichten op een pagina.
Mijn voorkeur gaat uit naar 5-10-15-20 en 30 treinen op pagina 1

Zou fijn als ik die vast kon zetten,en niet bij een nieuw inkomen bericht naar de volgende pagina gedrukt worden.....
 
Dan loop je al snel het risico nieuwe(re) berichten over het hoofd te zien! Dus tenzij het venster groot genoeg wordt voor tenminste 10 berichten, kan ik geen voorstander zijn van dit idee...
 

Aeva

Chef
Er zijn ook BS-en met meer dan 5 treinen, dus daar moeten sowieso iedereen altijd naar de volgende pagina...
En @rodeon heeft gewoon gelijk.
 
Als je BS er vaak genoeg mailtjes over KP in gooit blijven ze vanzelf plakken op de 1e pagina.

Ik sloeg altijd standaard de 1e pagina over om die reden :)
 
Er zijn ook BS-en met meer dan 5 treinen, dus daar moeten sowieso iedereen altijd naar de volgende pagina...
En @rodeon heeft gewoon gelijk.

gaat er niet om wie gelijk heeft,een mening is een mening
en die verschillen.......

ja bij ons zijn ook wel meer treinen....de vraag is/was of ik de voorkeur kon vast pinnen
 
Laatst bewerkt:

Aeva

Chef
gaat er niet om wie gelijk heeft,een mening is een mening
en die verschillen.
Ik begrijp niet zo goed waarom je dit zegt, beetje een overbodige opmerking.
Rodeon heeft gelijk in het benoemen van het risico als je zou pinnen. Dat is een feit. De mening is vervolgens wat jij dan zou willen of ik of @rodeon of wie dan ook.

Verder even dit: als wie dan ook een suggestie doet op dit forum mag iedereen daar een mening over geven. Als je dat niet op prijs stelt, dan is de aangewezen weg een supportticket met suggestie of een privémail naar de CM om even jouw suggestie door te geven, beide lijkt mij niet de bedoeling van een forum en ook niet de aangewezen weg.
 
Ik begrijp niet zo goed waarom je dit zegt, beetje een overbodige opmerking.
Rodeon heeft gelijk in het benoemen van het risico als je zou pinnen. Dat is een feit. De mening is vervolgens wat jij dan zou willen of ik of @rodeon of wie dan ook.

Verder even dit: als wie dan ook een suggestie doet op dit forum mag iedereen daar een mening over geven. Als je dat niet op prijs stelt, dan is de aangewezen weg een supportticket met suggestie of een privémail naar de CM om even jouw suggestie door te geven, beide lijkt mij niet de bedoeling van een forum en ook niet de aangewezen weg.

iedereen mag een mening hebben.......
 

Aeva

Chef
Naar mijn mening is het een onverstandige zet om het berichtensysteem verder te belasten met de functie vastpinnen van een bericht, omdat het nu al een onhandig systeem is om mee te werken. Meer functies maken dat alleen maar lastiger.
 
Een goede her implementatie van het mail systeem zou ik geen nee tegen zeggen.
Maar wetende dat op de beta server mails spontaan verdwenen toen ze iets aan dat stukje code hadden aangepast.
Sorry toch maar liever niet!
 
Bovenaan