• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Magische academie en aankopen met artefacten

Geachte forumleden,
Ik ben op wonderbaarlijke wijze twee Artefacten uit het laatste event Herststerrenbeeld kwijt geraakt. 2 stuks. Kennelijk heb ik volgens support deze in de magische academie gebruikt voor een aankoop. Maar dit is dan niet bewust gebeurd door mij want ik zou nooit zomaar 2 artefacten en 1000 toverspreukfragmenten gebruiken om iets aan te schaffen. Mijn vraag: heeft iemand anders een aankoop mbv deze artefacten kunnen doen in de magische academie want ik ben dan toch wel erg benieuwd wat dat dan geweest moet zijn.
Groet, Usara

Kennelijk heb ik volgens support deze in de magische academie gebruikt voor een aankoop
Er was heel vaak de optie om een berenartefact te creëren in de MA maar wat heel stom is, is dat de prijs voor het maken ook 2 gloednieuwe Glido artefacts nodig had.

Er is heel veel over geklaagd omdat iedereen veel te vaak de mogelijkheid kreeg in de MA om een berenartefact te maken met alleen maar de optie om er 2 Glido artefacts bij in te leveren als een deel van de kosten.

Edit: Je zou dus nu in je spreukenboek een berenartefact boek moeten hebben.

Ik krijg die aanbieding op het moment vrijwel iedere keer. Het heeft trouwens wel even geduurd voor ik kon ontcijferen dat er om glido artefacten wordt gevraagd, dus ik kan me heel goed voorstellen dat je da over het hoofd hebt gezien. Balen!

Bovenaan