• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

MA maakt weer opeens andere onderdelen

Nooit maak ik die Inspirerende Meditatie effecten in de magische academie.
Nu keek ik in de Magische Academie en zie dat mijn CC's die ik maak zijn omgetoverd in die IMs ?

Elvenar-MA-bug-verkeerdeonderdelen.JPG
 
Is overal hommeles vandaag. Hier in de bs ook ma's die dolgedraaid zijn. Of ineens beland in hoofdstuk 5 terwijl je in constructen zit Moet er de humor maar van inzien. Zal wel weer opgelost worden.
 
word nu toch wat dramatisch voor degene die naar hoofdstuk 5 is terug gefloten. s-gs pleiten en kan ook niet handelen er in op markt. toren kan hij dus ook niet meer verder beklimmen. hopen nu toch op een spoedig herstel. maar tot nog toe geen gehoor gehad op zijn melding. zijn ws vrolijk aan het vakantie vieren.
 
Bij mij is er niets veranderd. Een mede speelster bij ons haar 2de acc was bezig aan de toren zij was in hoofdstuk 4. Bij de omzetting toren naar hoofdstuk 5 was zij haar vooruitgang verloren. Even support gemeld en een paar uur later was haar toren in hoogstuk 5 weer online en kon weer verder. Vind ik netjes van support
 
Precies, even een berichtje naar support en alles word weer opgelost.
Netjes... en weer door.
Hoop niet dat er veel last van gehad hebben...
 
Had vanochtend ook op een ander account versnellers aangezet. Kom vanavond thuis plots allemaal meditatie.
Heb ze verwijderd en weer op versnellers gezet.
Denk omdat het komt dat ze nu op een andere plek staan. Stonden eerst op 5 en nu op 3.
 
Bovenaan