• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

lees en ontvangen bevestiging

Volgens mij zijn je conclusies te voorbarig.. het feit dat niet iedereen dankjewel zegt, wil niet zeggen dat het bericht niet wordt gelezen en/of niet wordt gewaardeerd, hetzelfde geldt voor de inhoud. Je stuurt mensen toch ook niet alleen felicitaties als je ervoor wordt bedankt? Verder is het een activiteit waar je zelf voor hebt gekozen.. je doet het dus ook voor jezelf!
 
Als eerste, ik ben geen ontvanger van jou PDF bericht en dat hoeft ook niet omdat ik mijn eigen event bestanden maak.

Maar schijnbaar vergeet je een paar standaard handelingen van veel mensen op een e-mail met een ontvangst bevestiging.
Veel mensen klikken die gewoon weg en lezen dat bericht toch omdat die vraag komt op het moment dat ze de e-mail openen.
Verder is er in bijna ieder e-mail programma waar ik ooit mee gewerkt heb wel een optie voor een automatische reactie op lees bevestigingen.
En persoonlijk heb ook ik die op standaard niet verzenden staan.

Maar om hier te klagen dat je geen dank je krijgt om iets wat je zelf vrijwillig doet gaat me net iets te ver.
Dit komt op mij over als iemand die perse bedankjes wil hebben om zich goed te voelen.
Dit staat je niet Willie.

Doe iets en geef er niets om als anderen niet reageren.
Julya uit het verleden pakte het iets slimmer aan door hier het kale bestand neer te zetten die ze vertaalde uit het Italiaans.
En heel vaak kwamen er onder die vertalingen een duimpje omhoog met eventueel een extra dank je.
 
Volgens mij zijn je conclusies te voorbarig.. het feit dat niet iedereen dankjewel zegt, wil niet zeggen dat het bericht niet wordt gelezen en/of niet wordt gewaardeerd, hetzelfde geldt voor de inhoud. Je stuurt mensen toch ook niet alleen felicitaties als je ervoor wordt bedankt? Verder is het een activiteit waar je zelf voor hebt gekozen.. je doet het dus ook voor jezelf!
 
Laatst bewerkt:
Als eerste, ik ben geen ontvanger van jou PDF bericht en dat hoeft ook niet omdat ik mijn eigen event bestanden maak.

Maar schijnbaar vergeet je een paar standaard handelingen van veel mensen op een e-mail met een ontvangst bevestiging.
Veel mensen klikken die gewoon weg en lezen dat bericht toch omdat die vraag komt op het moment dat ze de e-mail openen.
Verder is er in bijna ieder e-mail programma waar ik ooit mee gewerkt heb wel een optie voor een automatische reactie op lees bevestigingen.
En persoonlijk heb ook ik die op standaard niet verzenden staan.

Maar om hier te klagen dat je geen dank je krijgt om iets wat je zelf vrijwillig doet gaat me net iets te ver.
Dit komt op mij over als iemand die perse bedankjes wil hebben om zich goed te voelen.
Dit staat je niet Willie.

Doe iets en geef er niets om als anderen niet reageren.
Julya uit het verleden pakte het iets slimmer aan door hier het kale bestand neer te zetten die ze vertaalde uit het Italiaans.
En heel vaak kwamen er onder die vertalingen een duimpje omhoog met eventueel een extra dank je.
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer je wat te leren over standaard gedrag van heel veel mensen, en dat zie jij als een aanval op jou?
Aeva las hier mijn bericht en begreep duidelijk meteen de strekking er van.
Probeer dat bericht nog eens te lezen zonder het te zien als een aanval maar meer als een poging om jou te helpen.
 
als je die aanklikt voor dat je een mail verstuurd, dat krijg ik een bericht dat die ontvangen of gelezen is. en dat is geen van beide.
Als je zelfs geen bericht krijgt dat het ontvangen is, zijn er een paar mogelijkheden: a. het systeem werkt niet goed b. je adressering klopt niet c. het bericht is in de spam-box beland d. de speler checkt niet elke dag/week haar/zijn mail... in al deze gevallen zegt dat NIETS over het feit of iemand wel of niet in jouw bericht interesse heeft, noch over het feit of het wel of niet wordt gewaardeerd. En als dat laatste wel zo is, dan zegt het feit dat je er niet voor wordt bedankt, iets over de speler (en daar kunnen heel veel redenen voor zijn), maar vooral iets over je eigen verwachtingen...
 
Laatst bewerkt:
.....:p IK heb die beta-spelers wel door hoor... ER KOMT EEN SPREEKUURELF MET LOUNGE BANK !

Wat een topgebouw in de dagelijkse prijzen van het nieuwe evenement :D
 
dank voor het bestand, ik zoek hem vandaag pas op, was in spam gekomen, en ik had er zelf ook niet meer naar omgekeken omdat ik ingame ook geen reactie van jou had gehad. dus een beetje dubbel dat je dit zo hier dan vraagt.
 
Als je degenen wilt benaderen die je een mail heb gestuurd om te vragen of ze het wel gelezen hebben kan je het beter niet hier vragen, dan krijg je wel reacties, maar niet van wie je zou willen krijgen.
Maak weer een mailtje en vraag of ze het wel hebben ontvangen.
Net zo makkelijk....
 
Bovenaan