• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Komt er nog een verwijder-quest voor de Campus

DeletedUser1587

Guest
Ik zit inmiddels een week of twee in het halflingenhoofdstuk, zeg maar: net de halflingboerderij ontsloten en er zes gebouwd. Ondertussen staan de campus en de faciliteiten nog op mijn kaart te wachten tot de quest komt die zegt dat ik ze moet slopen. Maar komt die quest nog? Ik kan er in ieder geval via google en de vele helpsites die ik zo ontdek niets over vinden...
 
Ik zit inmiddels een week of twee in het halflingenhoofdstuk, zeg maar: net de halflingboerderij ontsloten en er zes gebouwd. Ondertussen staan de campus en de faciliteiten nog op mijn kaart te wachten tot de quest komt die zegt dat ik ze moet slopen. Maar komt die quest nog? Ik kan er in ieder geval via google en de vele helpsites die ik zo ontdek niets over vinden...
Als die opdracht komt is die altiid weigerbaar, dat is al jaren geleden veranderd
 

DeletedUser1587

Guest
Dat is een hoofdstukje te ver :)
Maar ik gooi ze weg, ze beginnen me nu teveel te irriteren en voor die paar munten/gereedschappen...
 

DeletedUser3012

Guest
Faculteiten
Faculteit.png
 
Bovenaan