• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Knoppen omgedraaid

DeletedUser3696

Guest
Waarom zijn de knoppen van burenhulp en stadbezoeken omgedraaid?
Ik klik nu iedere keer verkeerd en dat is erg irritant!
 

Deleted User - 147694

Guest
Bedoel je in de app of op de pc?

Je bent wel erg kortaf met je probleem omschrijven.
 

Deleted User - 147694

Guest
Oh zo. Ik irriteerde mij er anders aan dat het icoontje van waar de verkenner zat in de weg zat als ik een speler over moest slaan bij het burenhulp geven als je van links naar rechts ging.

Is het van de buitenste plek rechts naar die 1 naar binnen aan de rechterkant?
 
Is inderdaad heel lastig. Ik klik nu ook steeds verkeerd als ik in mijn oude tempo bh probeer te geven.
 
Heb dezelfde "klacht". Burenhulp (200+) met de app is veel prettiger en vlotter dan via PC. Op de app was het altijd het meest rechter bolletje boven de spelersnaam. Kon je alles met je rechterduim aanklikken en zo in 14'58" je 200+ buren bijlangs gaan. Nu moet je heel erg goed opletten dat je het tweede bolletje aantikt, wat (als je naar een hogere regel met buren gaat) soms bijna onder de bovenrand/symbolen verstopt zit. Al die andere opties op de app gebruik ik bijna nooit, want stad bekijken heeft geen zin omdat ik dan EN geen BH kan geven EN evenmin een oud wonder kan vullen. Een bericht versturen via de app. is uiterst moeizaam en het BS van een ander is voor mij evenmin erg spannend. Dat allemaal doe ik wel via de PC. Kortom:

? Mag op de app. het bolletje voor burenhulp weer het meest rechter symbool worden? - Een nog slimmere en vlottere manier is ook goed.
 

Deleted User - 147694

Guest
? Mag op de app. het bolletje voor burenhulp weer het meest rechter symbool worden? - Een nog slimmere en vlottere manier is ook goed.
1x klikken op de stad voor burenhulp en 2x klikken op de stad voor de opties? Dat zou ik ideaal vinden. :D
 
Heb dezelfde "klacht". Burenhulp (200+) met de app is veel prettiger en vlotter dan via PC. Op de app was het altijd het meest rechter bolletje boven de spelersnaam. Kon je alles met je rechterduim aanklikken en zo in 14'58" je 200+ buren bijlangs gaan. Nu moet je heel erg goed opletten dat je het tweede bolletje aantikt, wat (als je naar een hogere regel met buren gaat) soms bijna onder de bovenrand/symbolen verstopt zit. Al die andere opties op de app gebruik ik bijna nooit, want stad bekijken heeft geen zin omdat ik dan EN geen BH kan geven EN evenmin een oud wonder kan vullen. Een bericht versturen via de app. is uiterst moeizaam en het BS van een ander is voor mij evenmin erg spannend. Dat allemaal doe ik wel via de PC. Kortom:

? Mag op de app. het bolletje voor burenhulp weer het meest rechter symbool worden? - Een nog slimmere en vlottere manier is ook goed.
+1. Behoorlijk irritant
 
Bovenaan