• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

King's Landing zoekt aarts

Helaas heb ik persoonlijk wat akkefietjes ervaren wat bij mij het plezier in het spel heeft ontnomen.
Heb daarom besloten geen aarts meer te willen zijn van welke BS dan ook en voorlopig voor mezelf verder te gaan.
Er is aan de groep gevraagd wie deze functie wil overnemen en heb daar tot op heden geen respons op ontvangen.
Via deze weg vraag ik dus ook of er iemand is die het stokje van mij wil overnemen.
Je krijgt daarvoor terug een behoorlijk zelfsturende groep die goed is voor wekelijks goud in de toren en wekelijks minimaal 13 kistjes in toernooi.
De groep heeft zeer veel ervaring om het spel te spelen
De BS zit al sinds de start op deze wereld in de top 3 BS ranking.
Graag ontvang ik antwoord uiterlijk deze zaterdag tot een uur na het toernooi of iemand hier interesse in heeft.
Mocht hier geen interesse voor zijn dan zal de BS ontbonden worden en zullen 23 spelers BS loos geraken.

Reacties graag via mail ingame.
Yogi69
 
Beste Yogi, sneu om te lezen dat zo'n goede groep uit elkaar dreigt te vallen. Ik hoop dan ook van harte dat er alsnog iemand opstaat uit eigen gelederen, of dat een buitenstaander de uitdaging aandurft. Mocht dat echter toch niet lukken, wil ik jullie in elk geval alvast meegeven dat YoSis inmiddels uit een erg goede harde kern van 17 spelers bestaat en nog op zoek is naar 8 gemotiveerde spelers. Iedereen die belangstelling zou hebben om zich aan te sluiten, kan ons een berichtje sturen... en uiteraard ben je zelf ook van harte welkom! Zie ons bericht hier, of de informatie bij het BS zelf... en wellicht tot spreeks?

Groet, rodeon, Aartsmagiër van YoSis
 

Aeva

Chef
Hoi Yogi. Dat is nou jammer, want je hebt je wel heel lang ingezet voor (onder andere) King's Landing. Ik hoop dat je iemand vindt zo op het laatste moment en verder: nog veel spelplezier maar nooit meer als degene op wiens schouders het wel en wee van een BS rust! Groet Aeva
 
Ondertussen heb ik besloten om de BS niet zomaar te laten vallen.
Het zou mij veel pijn doen om een goed geoliede BS uit elkaar zien te vallen.
Dit heb ik al per mail aan de groep laten weten.
Wel stel ik mijn functie als aarts ter beschikking.
Wie aarts wil worden komt in een gespreid bedje terecht. Evt. hulp word geboden door mij of andere spelers.
Dit is een superkans voor iemand die als aarts wil beginnen en zich niet zo snel weer zal aandienen bij welke BS dan ook.
Er zijn op deze wereld maar weinig BS die wekelijks goud halen in de toren en minimaal 13 kistjes halen uit toernooi. Ik kom niet verder dan max 5 BS die dit halen op deze wereld.
Dit is echt een BS die tot veel in staat is en uit enorm veel ervaring bestaat en veel slimmigheden van het spel beheerst.
Ik blijf dus uiterlijk tot eind juni aan als aarts of tot er een vervanger voor mij is.
Zelf blijf ik aan als ambassadeur om H17 nog uit te spelen en heel misschien nog H18.
Voor het overige heb ik nog maar 1 doel en als dat behaald is dan is Elvenar over voor mij.

Voor de functie als aarts zie ik gaarne je mail tegemoet.
Yogi69
 
Beste Yogi69, in de hoop dat jullie er geen gebruik van hoeven te maken (het is immers moeilijk genoeg om een goede groep, gemotiveerde spelers bij elkaar te brengen), blijft ons aanbod onverkort staan!
 
Ondertussen is er een nieuwe aarts gevonden zodat de voortgang van deze gezellige BS blijft bestaan.
Geheel uit onverwachte hoek kwam die uit de eigen BS.
Voorlopig blijf ik nog een poosje spelen om mijn beoogde doelstelling voor mezelf te bereiken.
Eerst H17 uitspelen en als dat klaar is zie ik dan wel wat ik doe.
Ik laat sowieso een heel gezellige en toch ook wel een top BS achter als het zover is.
Dank voor alle hartverwarmende reacties.
 
Bovenaan