• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Juuls reizende keukenproductie wordt als bonus beschouwt

Juuls reizende keuken produceerde voor mij orks, ik kreeg hier geen spirituele goederen voor van mijn OW : piramide van loutering.

Bij de oproeping; Heksenhut is dit bekend want daar zijn de orks een productiebonus, bij de oproeping; Echo's van de vergetenen is er wel gewoon een reactie omdat het hier een keuze voor ork productie betreft en geen bonus.

Bij Juuls reizende keuken is er geen sprake van een keuze, maar ook niet van een productiebonus dus mijn inziens zou er dan ook een reactie moeten zijn van mijn OW : piramide van loutering als deze orks produceert.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Bug, nieuwe implementatie, geef het een naampje. Het klopt inderdaad niet zoals het nu is, de ontwikkelaars hebben dit onbedoeld over het hoofd gezien bij de implementatie. Het staat op de lijst om te implementeren voor alle gebouwen waarbij de basisproductie een willekeurige productie is.
 
Bedankt voor de snelle terugkoppeling, ik hoop dat de nieuwe implementatie van het geheel vlot zal verlopen :coin:
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Sinds de ontslagen bij Inno (300+ als ik Google mag geloven), begint dit helaas een beetje een trend te worden...
Deze implementatie is al over het hoofd gezien bij de Glorie der Wendbaarheid, dat geïmplementeerd is in het voorjaar van 2022. De reorganisatie was vorige maand waarbij er 75 mensen afscheid hebben moeten nemen. De reorganisatie van een maand geleden heeft in zoverre dus niks te maken met een trend dat een implementatie vorig jaar over het hoofd is gezien. Er is ook relatief weinig verloop binnen het Elvenar Team, dezelfde mensen werken aan Elvenar voor een vrij lange periode.
 
Het is al lang mogelijk om een AI te maken die je niet kunt verslaan op moeilijkere speelvelden dan in Elvenar.
Sterker nog, dat is eenvoudiger dan een AI maken die voldoende slecht speelt.

Zulke goede AIs zul je in spellen nooit tegenkomen om de simpele reden dat een spel plezier moet geven aan de speler. Een AI die je consistent van het bord veegt wat je ook doet voldoet niet aan die eis.
 
Bovenaan