• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Is het een bug in bugcity of is het discriminatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68

Guest
Speler a heeft 24 wisselquesten en geen vaste questen:p klaar boom
speler b heeft 24 wisselquesten en geen vaste questen:D klaar boom
speler c heeft 24 wisselquesten en geen vaste questen:rolleyes: klaar boom
speler d heeft 44 wisselquesten en geen vaste questen:oops: klaar boom

Het antwoord van support
upload_2015-12-15_17-5-17.png

Ik ben speler b ik word nu dus gediscrimineerd omdat speler d meer questen heeft en meer te doen heeft
Dan ik of mijn mede spelers
Wij zijn niet teleurgesteld in jullie als mod team:)
Maar rara hoe kan er een verschil zijn beste mods
En probeer maar met een betere oplossing te komen vanuit het ontwikkelaars Koffie hoekje
Dit verschil hoort en kan er niet zijn als er niet zoveel GEPRUTST word met de questen
Dat ze zelf niet eens meer weten of het nu koffie pauze is of donut tijd tussen de questen aanpak

snie sna snapie snapie snapie
snie sna snapie de ontwikelaars nie:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser232

Guest
wauw... er ja er kan inderdaad verschil in zitten???? 5-10 opdrachten is dan nog tot daar aan toe..... 20 opdrachten verschil is wel erg scheef
 

DeletedUser7

Guest
Ik meen mij te herinneren dat je op deze vraag al eens antwoord hebt gehad in een ander topic.
 

DeletedUser68

Guest
Aangezien je eens in de zoveel tijd andere quests krijgt is het niet heel verbazend dat iemand ook een andere hoeveelheid quests heeft.
En ik weet niet precies wanneer je de 4000 quests krijgt, maar volgens mij is dat ook geen bug.

Dit is jouw antwoord maar lost het probleem niet op zoals je ziet boven in mijn uitleg
Het is een bug of de spelers met 24 moeten er 44 krijgen of die van 44 moet er 24 krijgen
Lijkt mij toch duidelijk genoeg

Bij deze wil ik graag de 44 Questen hebben heb ik ook wat meer te doen

Ik was klaar met mijn boom voor er met de opdrachten geprutst werd
Speler 2 ook speler 3 wat later en speler 4 is pas klaar
Er zit toch echt wel verschil in
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66

Guest
met dit soort draadjes, en vooral de toon waarop gepost wordt, ben ik altijd snel klaar. Er is geen probleem, en ook geen bug. Discussie gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan