• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Interessepeiling Ridders van Rome

Zou je je inschrijven voor Ridders van Rome?

  • Ja, dat lijkt mij leuk!

    Stemmen: 4 21,1%
  • Nee

    Stemmen: 15 78,9%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Enquête gesloten .

DeletedUser234

Guest
Voor mij maakt dat het wel beter, maar het blijft een tactisch spel om andere uit te schakelen en ik doe dan wel mee, maar om jullie te belonen voor de moeite en niet omdat ik er zelf dan zo'n zin in heb. Maar wil het dan wel een kans geven, als jullie zoveel moeite doen, dan kan ik toch op zijn minst de moeite doen om het te proberen....wie weet vind ik het wél leuk.

Ik weet hoeveel werk er in een forumspel zit, ik heb er zelf meerdere gemaakt. Ik wil best een forumspel maken als iemand anders er ook 1 maakt, zodat ik er toch aan 1 mee kan doen. Ik wil ook best een mysterie schrijven, als iemand anders het ook doet, zodat ik er toch met 1 mee kan spelen.

En nee natuurlijk kan ik dat niet alleen, al kan ik het misschien nog wel zelf verzinnen en maken, samen is altijd leuker en ik heb sowieso andere mensen hun mening nodig en het zal natuurlijk ook getest moeten worden.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Voor mij maakt dat het wel beter, maar het blijft een tactisch spel om andere uit te schakelen en ik doe dan wel mee, maar om jullie te belonen voor de moeite en niet omdat ik er zelf dan zo'n zin in heb. Maar wil het dan wel een kans geven, als jullie zoveel moeite doen, dan kan ik toch op zijn minst de moeite doen om het te proberen....wie weet vind ik het wél leuk.

Uiteindelijk is Weerwolven van Wakkerdam een soort Wie is de Mol, maar dan met vastgestelde regels en variabele rollen in plaats van opdrachten. Bij WidM valt er elke aflevering iemand af, hier kunnen we dat bij WvW zien als elke dag en nacht valt er een speler af. Uiteindelijk hoef je je zeker niet verplicht te voelen om mee te doen omdat wij er moeite in steken.
 

DeletedUser234

Guest
Ja en dan zeg je het toverwoord: WieIsDeMol ...... nu moet ik wel meedoen!!!
 

DeletedUser3873

Guest
Ja en dan zeg je het toverwoord: WieIsDeMol ...... nu moet ik wel meedoen!!!
Haha, wie houd er nou niet van Wie is de Mol?

Een forumspel lijkt me fantastisch om te spelen! Ik kijk er nu al naar uit!
 

DeletedUser2578

Guest
Je zou idd. alle nare woorden van het spel kunnen vervangen met vriendelijke woorden dan krijg je een spel dat anders klinkt.
 

DeletedUser3381

Guest
Ik vind weerwolven een te gek spel, maar wat het voor mij juist zo leuk maakt is het sociale aspect (dus het feit dat je met een zooi vrienden in dezelfde ruimte bent en elkaar voor de gek probeert te houden). Via het forum klinkt het mij als veels te veel werk en persoonlijk wil ik mezelf niet verplichten om daar elke dag te komen, dus zodoende zeg ik nee. Als spelonderdeel met je BS zou het wel heel leuk kunnen zijn!
 

DeletedUser234

Guest
Iemand die ik heel goed ken, vertelde mij een te gekke avond gehad te hebben, echt helemaal hyper enthousiast en blij was ze, dus ik vroeg natuurlijk wat ze dan hadden gedaan...........Weerwolven van Wakkerdam!!!!!

Na het hele verhaal horen en alle positieve ervaringen van haar, ben ik wel erg benieuwd geworden. :)
 
Haha, wie houd er nou niet van Wie is de Mol?

Ik vind het een enorm vervelend programma, net als al die andere groepje-(al-dan-niet-celebreties)-op-reis-naar-de-schat-onzin... maar niet zo erg als al die 'eiland' variaties waar we tegenwoordig mee worden dood gegooid. Gelukkig zit er op een TV een kanalenkiezer!
 
Bovenaan