• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Beta Forum: Info vanuit de beta over uitstel nieuw hoofdstuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hoi allemaal,
Omdat wij hier vaak maar heel weinig informatie krijgen over waar de Devs mee bezig zijn, leek het mij zinvol aan jullie de informatie te geven die ik op het beta forum heb gekregen:

Je kunt alles nalezen: InnoGames TV - November Episode
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kort samengevat in het Nederlands:

  • Volgens Marindor (Community Manager Beta) komen er iIn het nieuwe hoofdstuk wat veranderingen en nieuwe features die niet alleen je strategische keuzes in speelstijl beïnvloeden, maar het ook noodzakelijk maken dat er een grotere participatie groep komt voor dat hoofdstuk zodat je in staat ben om voortgang te behouden.
  • Het nieuwe hoofdstuk is uitgesteld, omdat er nog niet voldoende spelers zijn die het Halflingenhoofdstuk hebben afgerond (volgens de devs).
  • Echter, als er nu veel einde-tech speler stoppen betekent dit een verdere vertraging voor de rest (maar er wordt niets gedaan om dit te voorkomen :rolleyes:).

Geen idee hoeveel spelers er nodig zijn die klaar zijn met het halflingenhoofdstuk voordat we eindelijk eens een keer verder kunnen gaan.

*Zucht* ik weet het niet meer :(:(:(
 

DeletedUser1294

Guest
Dank je Didi, voor het delen van de info. Ik word er niet echt vrolijk van.

Als ik zo even rondsnuffel, schat ik dat er zo'n 200 spelers klaar zijn voor het volgende hoofdstuk. Hoeveel er nodig zijn, is niet bekend. Ook niet of die 200 onderling allemaal kunnen handelen of dat het afhankelijk is van de buurt.

In elk geval zullen we deze maand dus nog niet verder kunnen en zullen we bezig gehouden worden met avonturen die hopelijk de volgende keer wél werken en events die hopelijk volgende keer wél haalbaar zijn voor gevorderde spelers.
 

DeletedUser

Guest
Dank je Didi, voor het delen van de info. Ik word er niet echt vrolijk van.

Als ik zo even rondsnuffel, schat ik dat er zo'n 200 spelers klaar zijn voor het volgende hoofdstuk. Hoeveel er nodig zijn, is niet bekend. Ook niet of die 200 onderling allemaal kunnen handelen of dat het afhankelijk is van de buurt.

Ik word er ook niet vrolijk van.
Ik heb gevraagd hoeveel spelers er nodig zijn, maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. Ik denk dat jouw schatting van 200 spelers op onze NL site aardig zal kloppen, misschien wel meer zelfs. In mijn bs zijn er van de 25 leden
  • 11 leden klaar met de Halflingen
  • 5 bezig met het halflingenhoofdstuk (variërend van bijna klaar tot ong. een kwart van het hoofdstuk gedaan)
Het wordt nog niet veel info vrijgegeven over hoe er gehandeld moet gaan worden in de "sentient goods", maar ik heb begrepen dat het niet afhankelijk is van je buren. Dus alle spelers die in het volgende hoofdstuk zouden zitten, zouden met elkaar kunnen handelen.

Het zo goed mogelijk zijn dat de Nederlandse site er eigenlijk klaar voor is, maar andere sites nog niet. We zitten dus internationaal op elkaar te wachten :(
 

DeletedUser1427

Guest
@Didi1 wij hanteren op het forum alleen Nederlandse teksten, de teksten zijn verwijderd ivm overtreding van de forumregels. een reactie van een andere fora plaatsen gaat dus niet. Een omschrijving in het Nederlands waar het onderwerp over gaat mag wel, evenals een link naar dat forum of een vertaling van de teksten in het Nederlands.
 

DeletedUser671

Guest
@Didi1 wij hanteren op het forum alleen Nederlandse teksten, de teksten zijn verwijderd ivm overtreding van de forumregels. een reactie van een andere fora plaatsen gaat dus niet. Een omschrijving in het Nederlands waar het onderwerp over gaat mag wel, evenals een link naar dat forum of een vertaling van de teksten in het Nederlands.

Dus dan hebben we leden die helpen anderen op de hoogte te houden van toekomstige plannen en dan wordt dat tegengewerkt? Echt onbegrijpelijk dat er op zo'n manier wordt omgegaan met spelers die de moeite te nemen informatie te delen of hun mening te geven over het spel. Een beetje goed functionerend bedrijf weet dat ze dat soort klanten juist moet koesteren.

Anders een idee dat jullie ervoor zorgen dat al dit soort dingen tijdig worden gedeeld met spelers, zodat spelers dit niet meer zelf hoeven te doen?
 

DeletedUser1427

Guest
Dit betreft een Beta discussie die in Beta is meegedeeld, wij hebben er niks op tegen dat dergelijke informatie wordt meegedeeld vanuit een andere fora, wel moeten wij de forumregels hanteren en engelse teksten worden dan ook verwijderd.

Hierbij wordt dit topic ook gesloten als het niet op de correcte manier gevoerd kan worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan