• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ik zoek een broederschap

DeletedUser3012

Guest
Hallo, ik zoek een broederschap in Winyandor, nu ik heb besloten dat ik ook daar ga spelen, en daar nu nog een beetje broederschaploos ronddool.
Wie bied zich aan?

Hallo, ik zoek een broederschap in Winyandor, nu ik heb besloten dat ik ook daar ga spelen, en daar nu nog een beetje broederschaploos ronddool.
Wie bied zich aan?
Dag Magicalbean, we zijn een gemoedelijk groepje die niet met mes op tafel speelt.( bestek verboden:) Respect en plezier komt op de eerste plaats. Als je dat wat lijkt wees welkom :)

Wie bied zich aan?
Hey Magicalbean, stars rise again zoekt nog leden voor haar broederschap, de meeste spelen ook op de andere wereld, de meeste zijn ervaren spelers, als je zin heeft stuur een mailtje naar Berrybebob of naar Discoverer146, van harte welkom

DeletedUser3012

Guest
@rodeon ik zie alleen maar bewerk en meld.
BIj mijn 'hoe?' berichtje van daarnet staat wel verwijder.

ik zie alleen maar bewerk en meld
Je bedoelt onder je allereerste bericht in dit topic? Ik ben verbaasd... maar misschien komt het door het feit dat het een 1ste bericht in een topic is? Toch wordt hier regelmatig opgeschoond, want anders zou de lijst in 'Speler zoekt Broederschap' eindeloos lang zijn...

@DonFrank, kun jij dit ophelderen ???

DeletedUser3012

Guest
Ik denk inderdaad dat dit komt omdat dat bericht het topic startte.
Je kunt het bericht dus niet weggooien omdat je dan de start van het topic verwijderd. De vraag is dan: Is er dan geen manier om heel het topic weg te gooien?

DeletedUser3597

Guest
Deze vraag hoort thuis bij Meesterslager/Artifex als forum moderators. Op verzoek kunnen zij berichten weghalen, maar misschien is het handig als de moderators de categorie 'bs zoekt' en 'speler zoekt' op regelmatige basis opschonen.

DeletedUser4217

Guest
Waarom weggooien? Voor Arendyll heeft hetzelfde topic in 4 jaar tijd iets meer dan 2 pagina's oproepjes opgeleverd.

DeletedUser3597

Guest
Waarom weggooien? Voor Arendyll heeft hetzelfde topic in 4 jaar tijd iets meer dan 2 pagina's oproepjes opgeleverd.

Omdat het verwarrend kan zijn of mensen wel of niet onderdak hebben gevonden, of bs-en wel of niet vol zitten. Oproepjes van een paar weken oud zijn vaak totaal niet meer relevant.

DonFrank

Community Manager
Elvenar Team
Het klopt inderdaad dat het eerste bericht niet te verwijderen is, omdat dat de start van een topic is. Het verwijderen van topic's doen we liever niet, het is aan de speler(s) die op zoek zijn naar een broederschap om zo nu en dan eens een bump te sturen als ze nog geen broederschap gevonden hebben en wel zoekende zijn.

Verwarrend... en op het gevaar af je tegen te spreken: er zal toch regelmatig geruimd zijn, anders was deze lijst veeeel langer... :confused: :confused: :confused:

Verwarrend... en op het gevaar af je tegen te spreken: er zal toch regelmatig geruimd zijn, anders was deze lijst veeeel langer... :confused: :confused: :confused:

Deze lijst bestaat nog maar dik een maand, is dus alleen al daarom nog kort.
Als je kijkt naar de vergelijkbare lijst voor Arendyll, dan zie je dat de oudste post daar uit september 2015 stamt. En toch ook daar slechts 1 post meer dan 2 volle pagina's. Het valt dus wel mee met hoe lang deze lijst wordt. Dat vindt ik ook niet zo vreemd, de meeste mensen vinden hun BS ingame, via vrienden of via het topic BS zoekt.

Bovenaan