DeletedUser3012
Guest
Hallo, ik zoek een broederschap in Winyandor, nu ik heb besloten dat ik ook daar ga spelen, en daar nu nog een beetje broederschaploos ronddool.
Wie bied zich aan?
Wie bied zich aan?
Dag Magicalbean, we zijn een gemoedelijk groepje die niet met mes op tafel speelt.( bestek verboden Respect en plezier komt op de eerste plaats. Als je dat wat lijkt wees welkomHallo, ik zoek een broederschap in Winyandor, nu ik heb besloten dat ik ook daar ga spelen, en daar nu nog een beetje broederschaploos ronddool.
Wie bied zich aan?
Hey Magicalbean, stars rise again zoekt nog leden voor haar broederschap, de meeste spelen ook op de andere wereld, de meeste zijn ervaren spelers, als je zin heeft stuur een mailtje naar Berrybebob of naar Discoverer146, van harte welkomHallo, ik zoek een broederschap in Winyandor, nu ik heb besloten dat ik ook daar ga spelen, en daar nu nog een beetje broederschaploos ronddool.
Wie bied zich aan?
Hoe?Als je toch al 'onder de pannen' bent, is het misschien handig om je bericht hier te verwijderen...
Onder je eigen bericht staan je naam, hoe lang het geleden is dat je het bericht plaatste en een aantal mogelijke acties:
Je bedoelt onder je allereerste bericht in dit topic? Ik ben verbaasd... maar misschien komt het door het feit dat het een 1ste bericht in een topic is? Toch wordt hier regelmatig opgeschoond, want anders zou de lijst in 'Speler zoekt Broederschap' eindeloos lang zijn...ik zie alleen maar bewerk en meld
Dat was dus mijn vraag aan @DonFrank... of @Meesterslager of @Artifex?De vraag is dan: Is er dan geen manier om heel het topic weg te gooien?
Waarom weggooien? Voor Arendyll heeft hetzelfde topic in 4 jaar tijd iets meer dan 2 pagina's oproepjes opgeleverd.
Verwarrend... en op het gevaar af je tegen te spreken: er zal toch regelmatig geruimd zijn, anders was deze lijst veeeel langer...
Daar heb je een goed punt... ik heb er niet bij stil gestaan dat dit topic specifiek voor Winyandor is op gestart... zal dus inderdaad wel meevallen!Het valt dus wel mee met hoe lang deze lijst wordt.