• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Iemand al een idee wanner de "Toren" winkel geopend gaat worden?

Er is een hoop te doen om de eldiaanse saffieren maar ze zijn geïntroduceerd met de opmerking dat er ook een "winkel" zou komen in de toren die eldiaanse saffieren zou gebruiken als betaalmiddel.

Omdat ik het verschil in waarde op het moment van eldiaanse saffieren t.o.v. diamanten negatief vind en het momenteel nog wel zo is dat je 2 keer zoveel kans hebt om 100 diamanten te winnen i.p.v. 50 eldiaanse saffieren ben ik erg nieuwsgierig wat er dan in de winkel aangeboden gaat worden en mogelijk niet verkrijgbaar is met diamanten.

Heeft iemand al ergens iets gelezen of gehoord (..discord..kuch ) ?

Het enige wat ik in de aankondiging heb zien staan is dit:
As we pave the way for upcoming new and exciting Spire content and features (a new Spire Wonder and several effects to boost your Spire runs), we want to start by bringing in some changes and additions to the current Spire rewards! (Terwijl we de weg vrijmaken voor aankomende nieuwe en opwindende Spire-inhoud en -functies (een nieuw Spire Wonder en verschillende effecten om je Spire-runs een boost te geven),
willen we beginnen met enkele wijzigingen en toevoegingen aan de huidige Spire-beloningen!)

Over een winkel ben ik niets tegeengekomen of ik moet er overheen gelezen hebben. Maar ik zit niet op discord, dus wie weet wat daar allemaal is aangekondigd. Waar ben jij die winkel tegengekomen? Was daar niet meer informatie beschikbaar?

Over een winkel ben ik niets tegeengekomen

Het idee is al heel oud soggyshorts lanceerde het idee in 2021 op het US forum ; "Summary: Remove the artifacts from chest rewards and add a Spire Shop where you can spend your points to purchase them."

Hekata publiceerde een stuk uit discord op 12 juli 2024 op het EN forum en daarin was het volgende vermeldt ; " On top of that, we're planning to introduce a Spire Shop featuring a variety of cool items for you to acquire. Both of these features are not coming right away but we will let you know once they are ready."

Het stuk uit discord was afkomstig van het development team en gepubliceerd door de CM op discord.

Ik heb hier ook wel over gehoord maar daarna niets meer….ik denk ook dat het eerst wel eldiaanse edelstenen verzameld moeten worden voordat ze het lanceren……en hoe duur ze zijn ook geen idee

Het is te vinden op discord beta spoilers. Karvast poste daar een aantal weken geleden een afbeelding van een zwevend mannetje met balie. Eruit wordt opgemaakt dat dat de winkel wordt. Wat er gekocht zou kunnen worden is allemaal giswerk. Meeste speculatie is dat hier straks de eldiaans saffieren nodig zijn. Maar wat het bied en hoe het eruit ziet + kosten is allemaal speculatief

Bovenaan