• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ideeën vanuit de App speler

Hi,

Ik zou graag willen dat wat meer naar boven kwam aan ideeen of wat we missen gezien vanuit de App spelen.

Buiten dat ikzelf nog als gemis ervaar en ik zal er zelf hieronder wel wat toevoegen heb ik ook een idee:

is het mogelijk om vanuit het belletje ( zie afbeelding ) naar de speler zijn stad te kunnen?
 

Bijlagen

  • 090F03F4-0B2A-47C9-921F-AD149F576823.jpeg
    090F03F4-0B2A-47C9-921F-AD149F576823.jpeg
    565,9 KB · Weergaven: 64

DeletedUser2578

Guest
Wat ik nog steeds een groot gemis vind is dat ik nog steeds niet mijn eigen broederschap kan selecteren bij de aanbiedingen.
Goed punt want je wil met grondstoffenruil toch wel eerst je eigen broederschap daarbij ondersteunen. Een beetje raar dat het op de app niet mogelijk is.
 
Terug vloeken voor komend tornooi indien je niet van provincie 1 naar hoger nummers vrijspeeld binnen de toernooiwachttijd.
Indien je vanaf ronde 2 enkel provincies 10 en hoger wil spelen spring beeld na vrijspelen provincie telkens terug naar provincie 1
Dan moet je telkens het tentje aanklikken en scrollen naar de gewenste provincie
Veel leuker zou zijn dat beeld springt naar laatst vrijgespeelde provincie +1
Als voorbeeld : Vrijspelen 20, dan wordt 21 getoond en niet laagst mogelijke vrije provincie
 
Ik snap niet waarom ze geen vorig/volgend knopjes maken op de provincie aanduiding, en dan de provincie direkt openen.
Kun je gewoon direkt kiezen wat je wil, vooruit of achteruit, los van provincies die wel of niet open staan.
 

Deleted User - 124539

Guest
In de app kun je niet specifiek zien waartegen een soort eenheid extra goed is.
Om het duidelijker te zeggen: op pc, kun je als je het menu van een eenheid opent, zie je een aantal zwaarden (?) achter de 2 dingen waartegen het goed is. Alle eenheden uit de kazerne hebben als ze 3 sterren hebben, 4 zwaarden tegen de eenheden waar ze goed tegen zijn. Een eenheid uit het oefenterrein of huurlingenkamp heeft tegen de ene 3, en tegen de ander 5 zwaarden. Dat kun je op de app niet zien. Als ik een app-speler ben, die nog nooit op de browserversie en de wiki is geweest, kan ik het verschil dus niet zien, tussen een bijlkrijger/zwaarddanser en een Cerberus of darrenruiter. Voor mij zouden dat dan allemaal éxact dezelfde units zijn, buiten dat ik ze op verschillende plaatsen moet trainen en ze er anders uitzien. Ik zou dan enkel en alleen bijlkrijgers/zwaarddansers trainen, want die heb ik al redelijk snel 3 sterren, en de kazerne is veel sneller dan het oefenterrein of het huurlingenkamp.
En buiten het verschil in bonussen, kan ik ook de verschillen in loopafstand, en bij de andere soorten units bereik, niet zien. Ik weet niet dat een tovenaarsunit verdediging/aanval omlaaghaalt, en andere units ook 1 van de 2 doen op 3 sterren. Ik weet niet dat er units zijn die terugslaan wanneer ze worden aangevallen.
Voor mensen is dit nu nog minder dan voor elfen, bij mensen zijn de kruisboogschutter, de priester en de paladijn beter dan de dingen die je in het oefenterrein en het huurlingenkamp kunt trainen. Maar bij elfen? De enige 2 die beter/even goed zijn, zijn de boogschutter en de golem, voor de rest is er een beter alternatief in de andere 2 dingen.
 
Bovenaan