• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hulp bij goederen ruil

ik moet voor een quest 5 handelsaanbiedingen accepteren maar ben het spel net begonnen, alles wat aangeboden wordt heb ik nog niet of als ik al iets heb dan zeker niet in zulke getallen. Iemand die me kan helpen door kleine hoeveelheden (desnoods 1 stuk) hout of marmer aan te bieden voor 1 staal bv?
 

DeletedUser3113

Guest
@HopeforSpanishStrayDogs Ik raad je aan om een broederschap te gaan zoeken waar je je bij aan kan sluiten. Dan zul je minder snel tegen deze obstakels aanlopen en kun je makkelijker een bericht je bs in doen om hulp. Onder het topic Broederschap zoekt spelers kun je zien welke broederschap een lid zoekt.

Ik wens je succes.

Groet,
Duvessa
 
@HopeforSpanishStrayDogs Ik raad je aan om een broederschap te gaan zoeken waar je je bij aan kan sluiten. Dan zul je minder snel tegen deze obstakels aanlopen en kun je makkelijker een bericht je bs in doen om hulp. Onder het topic Broederschap zoekt spelers kun je zien welke broederschap een lid zoekt.

Ik wens je succes.

Groet,
Duvessa
dank je wel, had gehoopt dat nog even niet nodig te hebben omdat ik het spel nog aan het ontdekken ben, maar wellicht is dat de enige oplossing als het niet via dit forum kan.
 

DeletedUser3276

Guest
@hopeforspanischstraydogs heb je al een broederschap gevonden? Er zijn er best veel die juist nieuwe spelers zoeken. Indien je er nog een zoekt en je bent van plan actief te zijn, je bent bij mijn broederschap welkom!

Groetjes,

Hannah-Malea
 
Bovenaan