• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hoofdstuk overslaan op levelpunten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2142

Guest
Is dit wat voor Elevenar?

Stel dat je twee level meer doet dan normaal (dus zeg maar van level 2 naar level 4) maar dat je daarvoor wel meer hamertjes en munten voor nodig hebt, want anders zou het niet eerlijk zijn, sommige spelers hebben dat niet.
Daarvoor moet je dan meer gebouwen neerzetten uit level 3 (dus het MIDDELSTE level!), dan wel veel sneller groeien.
Maar omdat je natuurlijk al level 4 gebouwen hebt, remt het je ook weer, omdat je drie nog moet doen.

Ga je dan een level omhoog, DAN pas je dat precies weer toe, maar dan op een 3 - 5 - 4 level etc.
Zo hou je het voor de beginnende speler leuk, maar ook voor de gevorderde speler.
Voor spelers op een level 10 of hoger zal het niet meer werken, maar die kunnen dan wel gebruik maken van het level wat één level lager ligt.
Die hebben dat al al gedaan uiteraard.

Op deze manier zorg je voor snelheid in het spel, maar ook voor meer motivatie in de groep.
Want een speler van een level lager kan zomaar een speler van een level hoger inhalen!
Als hij maar meer levelpunten haalt.
En die zijn eventueel dan wel weer te koppelen aan broederschapspunten.
Ben heel benieuwd naar de reacties hier.
 

DeletedUser2142

Guest
Nou kan het topic wel naar de Hangplek (of gewist worden ;) ).
Natuurlijk was dit niet serieus bedoelt, er is toch totaal geen eierenkoek van te maken?
Maar toch gaan spelers het lezen, overdenken en analyseren wat er wel bedoelt wordt etc...
Het was maar een gebbetje :D!!!

Oh, Pebbie zat wel in de buurt, ik had wel een bakkie op.
Maar dat maakt het extra moeilijk om een tekst te schrijven die nergens op slaat, maar toch serieus moet overkomen :).
 

DeletedUser1427

Guest
Nou kan het topic wel naar de Hangplek (of gewist worden ;) ).
Natuurlijk was dit niet serieus bedoelt, er is toch totaal geen eierenkoek van te maken?
Maar toch gaan spelers het lezen, overdenken en analyseren wat er wel bedoelt wordt etc...
Het was maar een gebbetje :D!!!

Oh, Pebbie zat wel in de buurt, ik had wel een bakkie op.
Maar dat maakt het extra moeilijk om een tekst te schrijven die nergens op slaat, maar toch serieus moet overkomen :).

Bedankt voor je idee, zoals je aangeeft zal dit idee afgewezen worden en verplaatst worden naar het archief.
 

DeletedUser2142

Guest
Snap ik wel Lionell, het was maar een gebbetje.
Je bent nu toch niet boos op me? ;).
 

DeletedUser2114

Guest
Haha, Lionell blijft dan ook gewoon heel netjes reageren met 'dit idee is afgewezen' terwijl het niet eens een idee te noemen is :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan