• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

hobbykamer,

ik kreeg ineens een hobbykamer in mijn abeidershut
is dit een test en waarom in sommige accounts wel en andere niet
en wat doet het precies ik heb het getest maar ik vind geen verschil t o v van geen hobykamer
graag wat uitleg aub
weepee
 
hoi, het is idd een test, er zijn nog andere in omloop maar daar weet ik niets van. Zelf heb ik ook een hobby kamer, en gebruik ze regelmatig. je kan het per dag 4 maal gebruiken. Als je iets te kort hebt, bv hamers, krijg je een bepaald % extra, ook als je een betovering hebt opgezet. Je krijgt het na een reclameblok van 10 sec. Maar je bent vrij om te kijken/gebruiken of niet.
 
Die kamer heb je overigens al een hele tijd, die test loopt al weken op alle servers (dus niet alleen op beta). Er wordt ook al over geklaagd dat niet iedereen mag meedoen...
 
Ik gebruikte die hobbykamer veel, was meer dan de moeite waard. Sinds een paar dagen is het me opgevallen dat ze niet meer geeft wat ze beloofd. BV 20% meer mana wat geeft ze 0%. Dus nu reclame kijken en nada in de plaats. Kan het nog zotter?
 
Na een aantal dagen helemaal zonder hobbykamer en filmrol (en dus geen video's) zijn op live in beide werelden (!) de hobbykamer en filmrol weer terug en ze werken! Wel zijn de beloningen afgeschaald en in sommige gevallen nog maar 10%. Op beta zijn sinds gister schermen toegevoegd waar je allerlei keuzes kunt aan- of uitvinken... maar werkt het nog steeds niet zoals het ooit wel deed!
 
Bovenaan