• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Het Oogstfeest

Oké duidelijk... dus eigenlijk maken ze het onmogelijk om alle 3 de hoofdprijzen te winnen. behalve als je heeel veel geluk hebt of er geld in steekt.

Onmogelijk niet, er is altijd prijs maar het blijft een kans om de juiste beloningen te winnen :) er komt idd geluk bij kijken
 

DeletedUser2114

Guest
Oké duidelijk... dus eigenlijk maken ze het onmogelijk om alle 3 de hoofdprijzen te winnen. behalve als je heeel veel geluk hebt of er geld in steekt.
Als je geld uitgeeft kun je de derde winnen of als je (bijna) alles op die dubbele dagen uitgeeft. Maar het event gaat niet alleen om de hoofdprijzen, dat dacht ik eerst ook, maar er zijn ook veel mooie dagprijzen te winnen.
 

DeletedUser2665

Guest
Oké duidelijk... dus eigenlijk maken ze het onmogelijk om alle 3 de hoofdprijzen te winnen. behalve als je heeel veel geluk hebt of er geld in steekt.


Onzin. Ik heb met 2 accounts alle hoofdprijzen binnen. Zonder diamanten.
 
Onzin. Ik heb met 2 accounts alle hoofdprijzen binnen. Zonder diamanten.
Je moet wel een beetje geluk hebben en tactisch inzetten dan kan het zeker. Je moet dan voor de hoofdprijzen of de dagprijzen gaan. Ik heb dit event weinig geluk gehad en ga derde gebouw net niet redden. Wel een aantal mooie dagprijzen gewonnen waar ik ook heel blij mee ben.
 
Oké duidelijk... dus eigenlijk maken ze het onmogelijk om alle 3 de hoofdprijzen te winnen. behalve als je heeel veel geluk hebt of er geld in steekt.

Deels waar, deels niet waar.
Als je er geen geld in stopt kan je niet, en de volle sets, en een lading leuke dagppijzen verzamelen..

Je zal dus of voor de hoofdprijzen/set moeten spelen(en de rest op dubbele zonnevlam dagen spenderen), of gaan voor de hele mooie andere dagprijzen (en er zaten leuke bij)
Iemand die er wel geld in steekt in in staat zowel voor de dagprijzen als voor de hoofdprijzen te gaan.

Tot een event of 3 geleden was je stelling wel correct, toen bestonden de dubbele dagen (met "minder goede" prijzen) nog niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3849

Guest
Onmogelijk niet, er is altijd prijs maar het blijft een kans om de juiste beloningen te winnen :) er komt idd geluk bij kijken
Heel veel geluk maar om de 3de te halen is echt moeilijk. Ik heb hem nog nooit gehaald
 
Project Name: The Great Temple Complex

Opdracht 1: Plan ruim, je kan altijd terug schalen nooit omhoog (afgerond)
Opdracht 2: Manipuleer de random in je voordeel door de maanspiegel te kopen(afgerond)
Opdracht 3: Verzamel zo veel mogelijk splinters om zeker te zijn van opdracht 4.
Opdracht 4: Verkrijg 1 Zonnetempel (geslaagd)
Opdracht 5: Verkrijg 2 Maantempels (geslaagd)
Opdracht 6: Hark 5 Tempelingangen bij elkaar, je moet minimaal 50% splinters overhouden (geslaagd)
Opdracht 7: Hark 5 Oogstfeesten bij elkaar. (geslaagd)
Opdracht 8: Bouw je templecomplex (geslaagd)

Heel het project is geslaagd:D
aC2k35q.jpg

Eens kijken hoe hoog we onze t1 voorraad omhoog kunnen pompen:p

Meest relaxte is nog wel de "spread" van goederen, niet alleen maar marmer, hout of staal maar meteen een mooie mix.
Dit keer gegokt en "gelukkig" niet verloren.
 
Bijna afgelopen dus tijd voor een voorzichtige conclusie o_O

Vindt het persoonlijk jammer dat de gok-kistjes verdwenen waren, gaf iets extra's aan het hele evenement. :)
Ook jammer dat er geen tweede kans is om set-gebouwen te winnen, ook al ga ik daar nooit voor spelen. ;)

Leuke nieuwe prijzen te winnen, zoals de tickets van 3 KP per stuk of de 5% vulling van gast-ras-portalen, maar wel jammer dat (mij) in eerste instantie niet duidelijk was hoeveel dagen dezen actief zouden blijven. :eek:

Het kopen van kennispunten blijft een irritante opdracht :mad: ook enkele van de OF opdrachten zijn vervelend > soms maak je de foute keuze en dan kun je halverwege niet aanvullen met de andere keuze, dus moet de de andere OF opdracht helemaal vanaf het begin doen = dan heb je anderhalve opdracht gedaan :oops:

Al met al een redelijk Herfst-evenement. Nu vast gaan sparen >> goederen en (5 of meer) provincies en volle maar niet ontwikkelde technologieën :D << voor Halloween en daarna het grote Winter-evenement. :cool:
 

DeletedUser3164

Guest
Iets meer variatie in de kistjes zoals het afgelopen event vond ik ook leuker en ook ik miste de tweede kans voor setgebouwen een beetje. Zeker wanneer de gebouwen maar 1 keer komen is het niet zo fijn dat er al eentje op de 2e dag zit. Stop ze dan in ieder geval wat verder naar het einde toe. Misschien dat 2 sets in 1 event en dus 6 dagprijzen met setgebouwen iets te veel is.

Daarnaast blijf ik me ergeren aan de aaneengesloten ontmoetingen en reliwieen opdrachten. Stop daar even een rijtje T1opdrachten of verzamel eenheden/voorraden/goud tussen om te herstellen.

De nieuwe prijzen hoor ik veel positieve reacties over. KPtickets zijn altijd handig en nooit teveel, maar 5%vulling van gastrasportalen maakt het spel opeens wel erg makkelijk als je die een paar binnenharkt bij de events. Ik zou deze persoonlijk dan ook wel wat zeldzamer houden en zeker niet elk event 2x terug laten komen.
 
Persoonlijk vond ik die draaiende kistjes van het vorige event helemaal niets.

Ik plan graag vooruit en 1 random is dan genoeg daar kan ik mee werken, je kan dan uitrekenen waar je ongeveer terecht gaat komen en daar op plannen.
Een random van rewards icm een random van kistjes is voor een plannende speler als mijzelf helemaal niets. dat is random op random. Kan ik helemaal niets mee.

Zeker als je met setgebouwen gaat werken wil je weten wat je ongeveer mee weg kan komen. bv hoeveel splinters je moet overhouden voor gebouw 3 als je ook nog een handelspost ofzo wil halen. je wilt niet teveel gebruiken en daarna de set missen.

Daarnaast die animaties, ga maar eens 160 kistjes openen icm een langdurende animatie van draaiende kistjes. wordt er nu van de gedachte al moe en duizelig van.

Snap wel dat het leuk kan zijn voor de wat hier en daar random wegklikkende speler. iets minder rechtdoorzee klik klik klik klaar.
 

DeletedUser1026

Guest
Persoonlijk vond ik die draaiende kistjes van het vorige event helemaal niets.

Ik plan graag vooruit en 1 random is dan genoeg daar kan ik mee werken, je kan dan uitrekenen waar je ongeveer terecht gaat komen en daar op plannen.
Een random van rewards icm een random van kistjes is voor een plannende speler als mijzelf helemaal niets. dat is random op random. Kan ik helemaal niets mee.
Hier kan ik me helemaal in vinden! laten we hopen dat die 'gokkasten' niet meer terugkomen, een beetje vooruit plannen moet toch mogelijk blijven. Als ik wil gokken dan zijn daar legio andere mogelijkheden voor.
 
In mijn BS is 1 speler die afgelopen jaar ALLE 4 sets van de seizoenen bijeen heeft gespeeld en dat zonder diamanten. Het is dus mogelijk ! :D:D:D

Geluk zal er zeker een rol hebben gespeeld, maar ik denk ook dat de informatie van de BETA server die ik heb doorgespeeld ook een rol heeft gespeeld. Vanaf dit punt dus namens deze speler (en ongetwijfeld vele anderen) vele dank @Didi1 en de anderen. :cool::cool::cool:
 

DeletedUser3865

Guest
Ik vond het een zeer leuk evenement met mooie prijzen!!! Maar ik erger me mateloos aan het feit dat er een limiet is op het aantal opdrachten. Zo heb ik vier dagen niks anders kunnen doen dan de dagopdrachten omdat ik alles uitgespeeld had. Ik had echter wel nog niet genoeg punten behaald om mijn derde prijs te kunnen binnenhalen. Had ik die vier dagen wel nog opdrachten gehad, dan had ik alles kunnen binnenhalen. Het is mss belachelijk, maar ik voel me echt benadeeld. Dit kan beter in de toekomst.
 
Ik vond het een zeer leuk evenement met mooie prijzen!!! Maar ik erger me mateloos aan het feit dat er een limiet is op het aantal opdrachten. Zo heb ik vier dagen niks anders kunnen doen dan de dagopdrachten omdat ik alles uitgespeeld had. Ik had echter wel nog niet genoeg punten behaald om mijn derde prijs te kunnen binnenhalen. Had ik die vier dagen wel nog opdrachten gehad, dan had ik alles kunnen binnenhalen. Het is mss belachelijk, maar ik voel me echt benadeeld. Dit kan beter in de toekomst.

hoi IneV.

De Limiet op de reguliere opdrachten is om te voorkomen dan je onbeperkt veel splinters kan verzamelen. zo wordt:

1. Voorkomen dat spelers ongebreideld veel dagprijzen kunnen binnenhalen. (er zijn spelers die alle opdrachten doen in 1 dag!)
2. Jou een keuze laat maken tussen of mooie dag prijzen of die hoofdprijzen.
3. Jou aanzet tot het maken van een aankoop, door of splinters bij te kopen, of de aanbieding van vandaag aan te nemen waardoor je alsnog die 3de prijs kan halen voor een x bedrag.

punt 3 is natuurlijk heel belangrijk, dit is het concept achter free2play spelletjes. Je kan het geheel gratis spelen maar het doel is jou aan te zetten tot aankopen doen binnen het spel.
 

DeletedUser2578

Guest
Het is alweer een tijd geleden dat we het event Het Oogstfeest hebben gehad. De gebouwen die je kon winnen heb ik nog met veel plezier. De set Kirit en Karak bestaat uit vier stuks. Helaas heb ik er 3 van. Ik mis nog de 1x1 'Heiligdom van Kirik'. Het zou mooi zijn als het compleet zou zijn want dat scheelt per oogst goederen, goddelijke zaden, mana en KP's. Weet iemand of we dit kleine gebouw nog ergens kunnen maken, bijv. in het MA. Is het nog mogelijk om aan dit gebouwtje 'Heiligdom van Kirik' te komen?
 

DeletedUser2578

Guest
Ik heb het in de MA - tot nu toe - nog nooit voorbij zien komen… misschien moet je er gewoon een 'Suggestie' van maken, wie weet?
Ok, dan is het bij het MA niet voorbij gegaan, dus het is niet mogelijk. Goed idee om het bij suggesties voor te stellen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Veel succes om hem erbij te krijgen.

Ik heb ze toen weggedaan omdat ik ze niet allemaal had.

Overigens is alleen het Magisch schaakspel als set momenteel verkrijgbaar via Handwerken.
 
Bovenaan