• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Het is officieel , het forum blijft .

:)

As you may have seen in the announcement for Chapter 22, we have decided to revive some of our largest communities' Forums, where we will be sharing all our official announcements , and actively seek your feedback.

Waar heb je dit gelezen @Moriarte?
Valt ons forum ook onder “some of our largest communities’ Forums” ?
Ik zie een officiële aankondiging voor hoofdstuk 22 met discussiedraadje op het betaforum, maar betekent dat per definitie dat er hier ook een officiële aankondiging zal komen? Dat moet ik toch echt zien voor ik dat geloof.

Laatst bewerkt:
Het is me niet duidelijk of de betekenis van die zin is
Some of our largest communities = Forums
of gewoon Some of our largest forums.
Die ‘ na communities maakt het heel onduidelijk voor me, Maar misschien had het gewoon een dubbele punt moeten zijn :)
We kunnen alleen maar duimen dat ons forum er ook bij hoort.

Laatst bewerkt:
En dan ben ik toch echt bang dat wij niet tot die grootste gemeenschappen behoren.
We zullen het zien.

Het lijkt mij geheel onlogisch dat als er aangegeven wordt dat er op de Amerikaanse en Internationale forums voortaan weer informatie wordt verstrekt die eerst alleen nog op Discord werd gegeven dat dit niet voor andere forums zou gaan gelden.

Of het allemaal dezelfde prioriteit krijgt valt denk ik nog wel te bezien maar het zal in ieder geval betekenen dat ook ons Forum gewoon weer gebruikt gaat worden voor het verstrekken van officiële informatie en derhalve dus niet opgedoekt gaat worden.

Dat het niet opgedoekt gaat worden

Nee klopt, maar ik zou het wel een aangenaam verschil vinden tussen het hebben van een forum voor alleen naslagwerk of een actief forum waar wel weer dingen besproken worden want ik zie nu heel veel activiteit (us/int) waarin gevraagd wordt om het forum ook weer in-game te koppelen.

Nee klopt, maar ik zou het wel een aangenaam verschil vinden tussen het hebben van een forum voor alleen naslagwerk of een actief forum waar wel weer dingen besproken worden want ik zie nu heel veel activiteit (us/int) waarin gevraagd wordt om het forum ook weer in-game te koppelen.
Dat ben ik helemaal met je eens en ik kan alleen maar hopen dat we ook hier weer een actief forum krijgen, dus dat het Nederlandse forum gerekend wordt als behorend bij een van de grootste gemeenschappen. Maar vergeleken met het usa forum zijn wij natuurlijk helemaal niets.

Uitgevraagd op Discord:

<@Frank:eek:p betà had men het over het weer in gebruik maken van het oude forum. In ieder geval de Engelse en de Amerikaanse versie. Ik had de vraag gesteld of dit ook voor de Nederlandse versie ook geldt. Het antwoord van je collega was dat ik het aan jou beter kan vragen “I'd like to have an answer, but you better ask Frank, he's the most competent person in this case ”.

Dus bij deze de vraag .

to be continued

Uitgevraagd op Discord:

<@Frank:eek:p betà had men het over het weer in gebruik maken van het oude forum. In ieder geval de Engelse en de Amerikaanse versie. Ik had de vraag gesteld of dit ook voor de Nederlandse versie ook geldt. Het antwoord van je collega was dat ik het aan jou beter kan vragen “I'd like to have an answer, but you better ask Frank, he's the most competent person in this case ”.

Dus bij deze de vraag .

to be continued
Wat fijn dat je dat hebt gedaan @Tinkerbells Ik ben heel benieuwd naar @DonFrank’s reactie. Ik kan hem dat zelf niet vragen omdat ik weiger een account aan te maken op discord.
Maar goed, ook als we niet officieel weer actief zullen worden geef ik ons forum niet op.

Bovenaan