Waar heb je dit gelezen @Moriarte?
Amerikaans gebruik van interpunctie.. vrij vertaald staat er: de forums van onze grootste gemeenschappen (=werelden)Die ‘ na communities maakt het heel onduidelijk voor me,
En dan ben ik toch echt bang dat wij niet tot die grootste gemeenschappen behoren.Amerikaans gebruik van interpunctie.. vrij vertaald staat er: de forums van onze grootste gemeenschappen (=werelden)
En dan ben ik toch echt bang dat wij niet tot die grootste gemeenschappen behoren.
We zullen het zien.
Dat het niet opgedoekt gaat worden
Dat ben ik helemaal met je eens en ik kan alleen maar hopen dat we ook hier weer een actief forum krijgen, dus dat het Nederlandse forum gerekend wordt als behorend bij een van de grootste gemeenschappen. Maar vergeleken met het usa forum zijn wij natuurlijk helemaal niets.Nee klopt, maar ik zou het wel een aangenaam verschil vinden tussen het hebben van een forum voor alleen naslagwerk of een actief forum waar wel weer dingen besproken worden want ik zie nu heel veel activiteit (us/int) waarin gevraagd wordt om het forum ook weer in-game te koppelen.
Wat fijn dat je dat hebt gedaan @Tinkerbells Ik ben heel benieuwd naar @DonFrank’s reactie. Ik kan hem dat zelf niet vragen omdat ik weiger een account aan te maken op discord.Uitgevraagd op Discord:
<@Frankp betà had men het over het weer in gebruik maken van het oude forum. In ieder geval de Engelse en de Amerikaanse versie. Ik had de vraag gesteld of dit ook voor de Nederlandse versie ook geldt. Het antwoord van je collega was dat ik het aan jou beter kan vragen “I'd like to have an answer, but you better ask Frank, he's the most competent person in this case ”.
Dus bij deze de vraag .
to be continued
Vergeet niet dat het forum - net als veel andere 'INNO' taken - altijd werd beheerd en gerund door vrijwilligers, die moeten er zijn... en het willen!Antwoord van Frank: “ Er worden achter de schermen op dit moment nog gesprekken over gevoerd”.