• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Het is nooit goed... of het deugt niet!

Prachtig, die Eenhoorn loo... wel jammer van dat stomme burenhulp handje wat er dan weer boven op moet staan… :confused: :rolleyes: :oops: :(;)
 

DeletedUser4585

Guest
Daarentegen staat die bij het peperkoeklandhuis wel erg hoog, echt consequent zijn ze niet met dat handje. o_O
1591029601932.png
 

DeletedUser3674

Guest
Ik ben die nep, zogezegde, mooie prijzen spuugzat. Ik heb zo tientallen van die prijzen op voorraad. Het enige wat je ermee kan doen is verschrotten voor opdrachten gedurende evenementen. Ze zijn de plaats die ze innemen echt niet waard. Kunnen ze bij INNO nu echt eens niet een mooie prijs geven, bijv een gebouw dat 20 kp extra per dag geeft, dat zou pas een mooie verjaardagsprijs zijn.
 
Ik ben die nep, zogezegde, mooie prijzen spuugzat. Ik heb zo tientallen van die prijzen op voorraad. Het enige wat je ermee kan doen is verschrotten voor opdrachten gedurende evenementen. Ze zijn de plaats die ze innemen echt niet waard. Kunnen ze bij INNO nu echt eens niet een mooie prijs geven, bijv een gebouw dat 20 kp extra per dag geeft, dat zou pas een mooie verjaardagsprijs zijn.

Nog beter gegarandeerd 1000 diamanten 20KP, 1 100% muntenregen 1 100% meevaller van voorraden, 20h tijdbooster, 14h tijdbooster, 5uur tijdbooster 2 uur tijdbooster en 1 uur tijdbooster per dag.

Beetje realisme mag ook wel ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat Rodeon wel een punt heeft.
1591086310132.png

De handjes zitten wel erg dicht bij de eenhoorns. Tikkie hoger bij die boom was mooier geweest.
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik ben die nep, zogezegde, mooie prijzen spuugzat. Ik heb zo tientallen van die prijzen op voorraad. Het enige wat je ermee kan doen is verschrotten voor opdrachten gedurende evenementen. Ze zijn de plaats die ze innemen echt niet waard. Kunnen ze bij INNO nu echt eens niet een mooie prijs geven, bijv een gebouw dat 20 kp extra per dag geeft, dat zou pas een mooie verjaardagsprijs zijn.
Je kunt mooi op 2 manieren bekijken: je hebt enerzijds jouw manier, van kijken hoe goed het helpt met je voortgang in het spel, en anderzijds kun je het ook zien als en visueel mooi, en dan is deze prijs wel degelijk mooi. En zoals anderen al aangeven, zou de balans in het spel dan uit evenwicht raken.
 
Het is spel is zeker behoorlijk uit balans. BSA en events gaan niet meer samen zonder de hele tijd gebouwen weg te halen en terug te plaatsen die verder niet echt nodig zijn. Het is altijd zo dat degene die later begint achter loopt en niet zomaar het peloton bij-fietst. De portaalwinsten helpen wel wat om sneller door de hoofdstukken te gaan dan wij konden. Wat de goede event prijzen betreft, heb je wel een goed punt. Je kunt er 1 handwerken. Als nou de artefacten beschikbaar komen, zou je die nog kunnen upgraden ook. Dat is tijdje terug mogelijk gemaakt tijdens event voor de feniksen. Misschien komen de beren, zeemeerminnen, enz ook nog voorbij. Degenen die er al 1 of meer hebben kunnen er geen nieuwe meer bijzetten. Zo trekt het dan toch een beetje bij. Ik ben bang dat carnavalsset nooit meer langs komt. Die was echt veel te goed. Prijzen met goed volk/m2 zitten er toch nog wel regelmatig tussen, zoals de moederdraak afgelopen event. Dat is vooral goed opletten en dan alles opsparen voor die ene dag.
 
Laatst bewerkt:
Maar het spel is voor mijn gevoel al uit balans. Tenminste voor de nieuwe speler. Bijvoorbeeld de vuurfeniks, de beren ect. Een pluim voor Inno hoor. ik ben er ook super content mee. Maar hoe wordt dat opgelost voor de beginnende spelers

Daar heb je zeker een punt.
Op Winyandor heb ik, zodra ik wist dat we er de artefarcten voor zouden kunnen handwerken, een vuurfeniks gemaakt in de academie. Maar beginnende spelers kennen niet echt de voordelen van die feniks, dus waarom zouden ze ook de moeite doen om die artefarcten te maken?

Anderzijds hebben wij ook moeten onze weg zoeken in alle mogelijkheden die het spel biedt. En dat doen we met vallen en opstaan. En soms hebben we spijt iets gedaan te hebben, of niet gedaan te hebben. Moeten we mee leren leven.
 

Deleted User - 124539

Guest
Anderzijds hebben wij ook moeten onze weg zoeken in alle mogelijkheden die het spel biedt. En dat doen we met vallen en opstaan. En soms hebben we spijt iets gedaan te hebben, of niet gedaan te hebben. Moeten we mee leren leven.
Éxact, ik heb nog altijd spijt dat ik tijdens eerste carnavalevent (toen de carnavalsset te winnen was) en zeemeerminnenevent te lui (en te event-beu) was om moeite te doen om enkele prijsen binnen te harken.
 
Anderzijds hebben wij ook moeten onze weg zoeken in alle mogelijkheden die het spel biedt. En dat doen we met vallen en opstaan. En soms hebben we spijt iets gedaan te hebben, of niet gedaan te hebben. Moeten we mee leren leven.
Een verschil is wel dat wij het stap voor stap meegemaakt hebben. Als je nu begint krijg je alles tegelijk en lijkt me dat best verwarrend.
En onderweg inderdaad een hoop keren een andere route gekozen. Op Winyandor doe ik het inderdaad ook anders. Vooral met de wonderen. De goede zijn zo veel sneller op behoorlijk lvl te krijgen.
 

DeletedUser463

Guest
Het is spel is zeker behoorlijk uit balans. BSA en events gaan niet meer samen zonder de hele tijd gebouwen weg te halen en terug te plaatsen die verder niet echt nodig zijn.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Het is nu vaak te veel. Voor mijn gevoel blijf ik gebouwen weg zetten om plaats te maken voor weer een event of weer een BSA.
 
Het is nu vaak te veel. Voor mijn gevoel blijf ik gebouwen weg zetten om plaats te maken voor weer een event of weer een BSA.
Niemand zegt dat je met alles mee moet doen, of dat je verplicht alles overhoop moet halen. Dat zijn allemaal keuzes die je zelf maakt of jezelf oplegt, bijvoorbeeld uit het verleden omdat je het zo gewend bent.

Als die keuzes je in de weg gaan zitten, lijkt het me nuttig om eens te heroverwegen of een andere manier van spelen niet beter bij je past.

Ik heb in Elvenar een aantal keren een groot deel van de rasgebouwen gesloopt voor een event/BSA, en daarna weer opgebouwd. In het Ambassades hoofdstuk heb ik dat niet gedaan tot nu toe. Ik speel events nu met mijn normale gebouwen. Duurt wat langer, is misschien wat minder maximaal, maar ach, zo boeiend zijn de events nu ook weer niet, je kunt er best een paar missen of minder intensief spelen.
 
Ik ben het hier helemaal mee eens. Het is nu vaak te veel. Voor mijn gevoel blijf ik gebouwen weg zetten om plaats te maken voor weer een event of weer een BSA.

Simpele oplossing, geen BSA's meer, probleem opgelost.
Ik vind het al jaren een gedrocht, het is een bouwspel, geen sloopspel, en dat is waar het BSA om draait, van alle dingen die ze de afgelopen jaren hebben bedacht vind ik dat veruit de slechtste toevoeging.
 
Bovenaan