• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Heksenhut orks geven geen spirituele goederen bonus uit Piramide OW

ik heb de heksenhut uit het laatste evenement geplaatst. Dit gebouw maakt voor mij ook orks. Ik heb ook het Piramide OW staan dat bij ophalen van orks extra sprituele goederen oplevert. Maar als ik bij de heksen hut mijn orks ophaal ontvang ik geen spirituele goederen . Is dat een bug?
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Klopt, omdat het niet om een productie, maar om een bonusverzameling gaat. We gaan de teksten in versie 1.118 aanpassen, zodat het duidelijker is dat het enkel op producties van toepassing is.
 
Volgens mij zijn die orks gewoon ook productie of mis ik iets?

49379B1D-26FF-4CAF-B01F-6410DE73F4BC.jpeg
 
Laatst bewerkt:
De app is beperkt kwa ruimte, de browserversie is duidelijker
Bekijk bijlage 5884
Hier staat die duidelijk bij bonusproductie. de kikkers zijn onderdeel van de productie.

Ik vind dat onderscheid tussen bonusproductie en productie als uitleg eerder verwarrend dan verduidelijkend.
Bij een orcschuilplaats is het toch wel de gewone productie en daar krijg je ook geen bonus uit de piramide.
Ik zie het meer van: enkel als je iets hebt moeten betalen (productie starten) telt het voor de bonus, maar aan de andere kant klopt dat dan terug niet op het helden wonder. Verwarrend allemaal :)
 
Is dat zo?

Orkschuilplaats maakt orks, het maakt niet anders, het is dus een primaire productie.
Heksenhut als je die plaats heeft populatie, cultuur en kikkers. kikkers is dus de primaire productie van het gebouw.

Als je het gebouw evolueerd verbeterd deze kikkerproductie en krijg je er als bonus vanallerlei leuks bij, in dit geval kennispunten en orks.
Denk dat het voornamelijk lastig is dat het in de app niet is geclassificeerd als bonusproductie, mogelijk door de beperkte ruimte om het scherm.
Maar misschien kunnen ze daar een oplossing voor vinden.

In de browser staat er iig zeer duidelijk "bonus".

Denk het als de campina, zijn zijn een grote zuivelproducent, ze hebben in 1 van hun fabrieken echter een speciale installatie staan die uit het restafval speciale eiwitten halen die gebruikt worden in de medische industrie voor het maken van medicijnen. (vermoedelijk is er maar een beperkte vraag naar deze eiwitten gezien zover ik weer er maar in 1 fabriek een installatie staat al is die al meermaals uitgebreid)
Zij zijn natuurlijk geen bedrijf voor het produceren van medische eiwitten. zij blijven een zuivelproducent, maar die eiwitten zijn een mooie bonus om er wat bij te verdienen wat niet ten koste gaat van hun hoofdtaak.

Vermoeddelijk is er ook een technische beperking, je kan namelijk de piramide niet koppelen aan of je wel of geen orks erbij krijgt, anders zou je een gebouw dat orks gebruikt om uit te breiden steeds in en uit de steigers kunnen zetten voor onbeperkt veel sentient goederen want bij elke annulering krijg je de orks terug.
Je moet die "bonus" voor de piramide dus aan iets substantieels koppelen. dit zal de productie van een gebouw zijn.

Omdat de bonus een ander soort "productie" dan de gewone productie staat deze niet gekoppeld aan de piramide.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat onderscheid tussen bonusproductie en productie als uitleg eerder verwarrend dan verduidelijkend.
Bij een orcschuilplaats is het toch wel de gewone productie en daar krijg je ook geen bonus uit de piramide.
Ik zie het meer van: enkel als je iets hebt moeten betalen (productie starten) telt het voor de bonus, maar aan de andere kant klopt dat dan terug niet op het helden wonder. Verwarrend allemaal :)
Bij de orkschuilplaats en de orkschepen krijg ik wel de spirituele goederen bonus uit de piramide en daar betaal ik niet voor.
Ik vind de uitleg van CW dus wel heel duidelijk.
 
Ik vind die orks niet echt bonus productie, ze worden op lvl 1 het basis niveau, al aangemaakt. Die kp’s dat is echt bonus productie, die krijg je pas na voldoende evoluties. Maar ja dat zal wel mijn interpretatie zijn.
 
Ach, inno weet zelf niet eens hoe alles heet en hoe het moet werken. Ze hebben wat richtlijnen, maar als je gaat zoeken vind je vrijwel altijd wel ergens een uitzondering. Deze is niet anders.

Je hebt het gevraagd, het antwoord is nee. De uitleg die ze geven doet er niet toe, of je het er mee eens bent doet er ook niet toe, het blijft toch nee.
De enige optie die je nog hebt als je er niet mee kan leven is ophouden met het spel, maar dat lijkt me wat ruig voor dit probleem.
Gewoon laten gaan, jammer maar helaas.
 
Bovenaan