• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hebben wij nu nog wel support?

Ok, begrepen, eens bij gelegenheid verkregen; heel vroeg in mijn 'leven'; nu nivo II. Het valt dus buiten het gewone dagelijkse spelgebeuren. De vraag alleen is of het in de toekomst nog een aanknopingspunt biedt voor een nieuw spelaankondiging, of dat je het beter kunt wissen. Met restauratie-tegels levert het te weinig op. Groet. LeafErik (Frans)
 

Deleted User - 147694

Guest
Het is op zich zelf staand eventgebouw, net als er in de loop van de tijd wel meer zijn geweest waar later ook nooit een ander event meer aan gelinkt is, je kunt deze dus gewoon verwijderen.

Mocht er onverhoeds toch een nieuw event komen waar die aan gelinkt wordt, dan komt ie vast wel weer beschikbaar, alleen dan in jouw huidige niveau.
 
Natuurlijk complimenten voor het team, draait als een TGV.
Wel nog een opmerking: door de indeling van scherm van het Forum, kan ik nooit zo goed de weg vinden; zie ook een opmerking van mij enkele teksten terug.
Ik ervaar het als ondoorzichtig. Misschien een andere layout? Ook het inloggen kan ik eigenlijk nooit goed vinden. Na enig zoeken wel. Maar misschien ligt het aan mij. Groeten, LeafErik (Frans)
 
Bovenaan