• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Handelsposten / portaalspreuken

De tekst van de handelsposten klopt niet volgens mij.
Screenshot from 2021-02-16 21-38-49.png

De 1e en de 2e zin lijken me wel correct, maar de 3e zin....
"Dit gebouw helpt je sneller door de gastvolkhoofdstukken te vorderen doordat het je beperkte goederen aanvult die bij specifieke hoofdstukken horen."

Voor zover ik ervaren heb helpt het gebouw helemaal niet met aanvullen van de beperkte goederen. Dat doen de spreuken.
Waar "die bij specifieke hoofdstukken horen" begrijp ik ook niet.

Daarom lijkt me de volgende 3e zin een goed alternatief:
"De spreuken helpen je sneller door de gastvolkhoofdstukken te vorderen doordat ze voor elk gastvolkhoofdstuk je beperkte goederen aanvullen."

EDIT: evt kan de 2e keer "gastvolk" weggelaten worden, of kan "goederen" "gastvolkgoederen" worden.

Beter lijkt me:
De spreuken helpen je sneller door de gastvolk hoofdstukken te vorderen doordat ze voor elk gastvolk de specifieke of kenmerkende goederen aanvullen.

De handelspost heeft je spreuken.

Als Max verstappen een wedstrijd wint, is dat dan omdat die een goede auto en een goede motor had.
Heeft dit hem geholpen?

Of heeft hij kunnen winnen door het team van Honda en Red Bull dat deze auto en motor gebouwd hebben?
Ik denk dat het team hem geholpen heeft. de auto en de motor zijn de tools die dit team heeft gebouwd om hem te helpen.

Als je er niet bij zet dat je de spreuken moet gebruiken, dan kun je de beschrijving opvatten dat het gebouw neerzetten voldoende is om meer beperkte gastvolkgoederen te krijgen.

Als je er niet bij zet dat je de spreuken moet gebruiken, dan kun je de beschrijving opvatten dat het gebouw neerzetten voldoende is om meer beperkte gastvolkgoederen te krijgen.
als je 4 regels verder leest dan die tekst zie je dat je portaalspreuken krijgt ;)

in een boek lees je ook niet alleen de eerste regel van de bladzijde.

De 3e zin zou dus moeten luiden:
Als je deze gebruikt helpen ze je sneller door de gastvolk hoofdstukken te vorderen doordat ze voor elk gastvolk de specifieke of kenmerkende goederen aanvullen.

Het geheel:
Een post van het Bloeiend handelaarsgilde. Produceert elke 48 uur een middelgrote portaalwinstspreuk. Als je deze gebruikt helpen ze je sneller door de gastvolk hoofdstukken te vorderen doordat ze voor elk gastvolk de specifieke of kenmerkende goederen aanvullen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan