• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hamertjes/voorraden tekort

Ik kom voortdurend hamertjes/voorraden tekort hebben jullie dat ook? Wat is er aan te doen? Ik kan daardoor ook niet in de toren spelen. M/i. is dit vanaf dat het nieuwe tooernooi er is.
Groeten WILG1
 

DeletedUser4585

Guest
Toernooi en toren gebruiken nu zo'n beetje dezelfde formule voor berekenen goederen/hamers die nodig zijn bij onderhandelen. Je moet dus keuzes maken, bv. niet zoveel toernooi provincies doen, minder hoog in de toren gaan of meer werkplaatsen plaatsen. ;)
 
In het toernooi win je betoverende voorraden spreuken, maak daar goed gebruik van :) een magische werkplaats doet wonderen icm deze spreuk.
Ook kunnen betoverd geschek spreuken (die je ook wint in het toernooi) een groot verschil maken.
 
Ja een wp plaatsen kan natuurlijk. Ik merk dat veel spelers momenteel structureel een tekort hebben.
 
toren van welvaart + eindeloze uitgraving op hoog lvl kan ook veel helpen + meevaller van voorraden maken in de magische academie als je ze tegenkomt
 
De toren was zo lief me een derde magische werkplaats te schenken en nu ben ik erg blij met troepen trainen in 3 gebouwen om van de hamertjes af te komen. Maar ik zal hierin vast de uitzondering op de regel zijn :)
 
toren van welvaart + eindeloze uitgraving op hoog lvl kan ook veel helpen + meevaller van voorraden maken in de magische academie als je ze tegenkomt

Eindeloze uitgravng ben ik geen fan van, het geeft wel hamertjes maar je krijgt meteen de deksel weer op je neus in toren en toernooi.
Het is beter om je welvaart icm betoverende voorraden (liefst op een magische werkplaats) te gebruiken.

De combinatie spreuken + welvaart kan veel grotere hoeveelheden voorraden opleveren in 3 uur dan een uitgraving in 1 dag.
1603123815474.png

vs
1603123846708.png


Stats:
Uitgraving level 29
Welvaart level 30
Magische werkplaats H16
Meerdere verbeterde betoverd geschenk actief (boosted door goed buurtschap)
betoverende voorraden actief:
1603124033086.png


Dit is natuurlijk redelijk overkill, maar op dit nivo zou een productie van 700-800K per 3 uur voor een wat meer gemiddelde speler mogelijk moeten zijn, dat is redelijk dichtbij de productie van een level 29 uitgraving (die een gemiddelde speler ook niet bezit) per dag.
 
Uitgaand van wat voor advies hier al gegeven is, vul ik vaak wat voorraad aan met een spreuk (meevallers), zoals verdiend uit de toren der eeuwigheid.. uhm en soms ontvang je spreuken uit events.. maar goed het blijft een balans zoeken en het overwegen waard of er een werkplaats bij moet of juist niet. Ik heb het niet gedaan, ben nog niet klaar met het hoofdstukken kan nog werkplaatsen upgraden. Kijk daarna wel weer.
 
Bovenaan