• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Halloween zonder hoofd

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Banner_Halloween2018.png

Beste Mensen en Elfen,

Op een koude, donkere avond in oktober loopt er een spookachtig wezen door de bossen. Onthoofd en sprakeloos, alleen een vreemd, ratelend geluid komt uit zijn romp. Wat kan dit zijn? De hele stad is angstig terwijl de rusteloze man struikelt over heggen en greppels en een poging doet om iets te vinden, zo lijkt het.

Er komen berichten binnen dat niet ver daarvandaan een pratend hoofd is ontdekt, ontvoerd door een vleermuis. De man zonder lichaam heeft zijn manieren niet verloren en probeert zijn weg terug te vinden. Kan jij het mysterie oplossen?

De Halloween opdrachten zullen dit jaar beschikbaar zijn vanaf 30 oktober tot 9 november, dus zorg ervoor dat je alle opdrachten op tijd voltooid. Door te helpen bij het samenvoegen van het lichaam en het hoofd, ontvang je de geweldige Halloween zonder hoofd beloning:

Prize01res.png

3x5 - Cultuur en inwoners

We wensen je veel geluk en succes bij het helpen van deze onthoofde man (en misschien zelfde een aantal slechteriken uit oude evenementen, waarvan je droomde dat je ze vergeten was) en we horen jullie feedback graag in het discussietopic! Fijne Halloween!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

Laat hier je feedback achter, als je nog niet gillend van angst van je computer bent weggerend tenminste...
 
30 opdrachten voor 10 dagen zoals die op de BETA server langskwamen.

Mededeling van de mods:
Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men door op de spoiler-knop te klikken de informatie erachter kan inzien). Ook is een zekere vooruit planning uiteraard op eigen risico, dit kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als het gaat om spreuken of dergelijke waarbij de spreuk ten opzichte van een in spoiler aangegeven informatie toch anders blijkt te zijn dan aangegeven in het spel. Ik wil benadrukken dat 'Spoilers' door spelers uitgebracht zijn en uiteraard uit goede wil van de speler meegedeeld wordt naar de gemeenschap. Hopelijk hebben wij duidelijk kunnen maken dat door spelers geplaatste informatie, anders kan zijn dan in het spel.
M.a.w. de info kan incorrect of verouderd zijn. Als je andere quests ziet is de spoiler waarschijnlijk fout, niet het spel.


01 verzamel munten

02 geef 1 KP uit

03 maak drank 1x (WP 5 min)

04 verzamel voorraden

05 voltooi 2 ontmoetingen OF 2 toernooi ontmoetingen

06 verzamel 2 relikwieën

07 verzamel 3 spreuken

08 maak brood 5x (WP 1 uur)

09 maak T1 1x (3 uur) = (mozaiek+houten figuur+ring)

10 voltooi 14 ontmoetingen OF 14 toernooi ontmoetingen

11 verzamel 9 relikwieën

12 maak T1 1x (9 uur) = (pilaren+masker+houten kist)

13 maak eenvoudig gereedschap 20x (WP 15 min)

14 koop 12 KP

15 maak bonusgoed 9x (3 uur)

16 maak bonusgoed 7x (9 uur) 17 verzamel Marmer+Staal+Hout

18 geef 18 KP uit

19 maak T1 3x (3 uur) = (mozaiek+houten figuur+ring)

20 maak geavanceerd gereedschap 11x (WP 3 uur)

21 maak bonusgoed 5x (1 DAG)

22 verzamel 13 relikwieën

23 voltooi 24 ontmoetingen OF 24 toernooi ontmoetingen

24 verken 1 provincie OF upgrade 1 gebouw lvl 12

25 train eenheden (VEEL)

26 maak mand met boodschappen 9x (WP 9 uur)

27 maak brood 15x (WP 1 uur)

28 verzamel 16 relikwieën

29 maak gereedschap kist 8x (1 DAG)

30 ontwikkel 1 technologie OF upgrade 1 gebouw lvl 12

Er kunnen kleine foutjes inzetten, ik ben ook maar elfje :cool:

Moet voor veel spelers te doen zijn. Door weer een nieuwe OF opdracht toe te voegen kunnen nu ook spelers die op het eind van een hoofdstuk zitten gewoon de opdrachten doen. (opdrachten 05 en 10 en 23)
Onderweg veel (kleine) tijdboosters te verdienen en als eindprijs (weer) een cultuur+populatie gebouw.

mod-edit: moderator mededeling toegevoegd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
start waarschijnlijk HIGH NOON, maar ook dat is nooit zeker bij INNO. Wintertijd / Zomertijd / Duitse tijd / Nederlandse tijd / te weinig tijd. :cool:
 

DeletedUser3829

Guest
Ik had al gelezen ergens Afternoon CEST en dus zou dat 11.00 moeten zijn.
 

DeletedUser2578

Guest
Vandaag ben ik gekomen tot opdracht 21, nu wachten op...... 5xT1 1dag :)
 
GROTE spelers hebben geen probleem met dit "avontuur".

Maar is het een verschrikking :confused: voor de kleinere spelers ? :cool:
 
GROTE spelers hebben geen probleem met dit "avontuur".

Maar is het een verschrikking :confused: voor de kleinere spelers ? :cool:

Nee hoor, net zo makkelijk.
Het was voor grote spelers altijd wat lastiger omdat je bv. de provincies altijd moest vooruit sparen. Nu kunnen we toernooi gebruiken.

Kleine spelers hadden zoiezo nooit last van gebrek een provinces. Voor beide prima nu.
 
@CrazyWizard : Vandaar dus mijn opmerking (helemaal bovenaan) over de nieuwe OF opdrachten. Er wordt zeker geluisterd naar wat er op het forum het afgelopen allemaal geschreven is over dit soort evenementen. Veel OF opdrachten zijn er gekomen.
MAAR voor de wat kleinere spelers (die nog geen gebouwen naar lvl 12 kunnen uppen) is die keus er niet echt. Ook de GROTE hoeveelheid te kopen KP met alle provincies die gedaan moeten worden (of toernooi gevechten) is pittig.
En dan is het extra jammer dat de hoofdprijs niet meegroeit naar het volgende hoofdstuk,

Ik klaag niet, ik merk op. :cool: En ik merk ook op dat er wel geluisterd wordt naar opmerkingen op het forum. :rolleyes: dus wie weet krijgen we later toch nog ALLE opdrachten hoofdstuk gerelateerd !! :D
 
Bovenaan