• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hallo ik ben nieuw op het forum

Ik ben Ayaina :) en speel dit spel sinds kort, laat ik maar zeggen zeer fanatiek XD mijn broer speelt het het al heel lang. Hij adviseerde me dit spel en ik ben het ooit op een blauwe maandag begonnen, maar toen leek het me echt niets, zei nog tegen mijn broer, joh dit is niets voor mij, ik had een huisje staan en dat was het. ;) Toch het spel weer gaan spelen. Ik neem mijn woorden terug. Ik heb nu een nieuwe liefde genaamd Elvenar <3
 
Van harte welkom, als u een broederschap zoekt wij bij wannyswonderewereld hebben nog een plaatsje vrij, met een mailtje naar Chilly Pepper, wanny of mij zelf Elvenis kan u bij ons bij treden als u dat wenst, we zijn een relaxte broederschap, en beginnende spelers helpen we waar we kunnen, we vragen enkel een eerlijke handel en af en toe burenhulp geven, als u wil mee doen aan het broederschaps avontuur en toernooien wordt dat zeker gewaardeerd maar is geen verplichting
Groetjes Elvenis
 
Bedankt, :) Ik heb nu zelf een broederschap, mede omdat mijn zoon ook net begonnen is. Natuurlijk lijkt het me zeer leuk om in een actieve broederschap te zitten, ik doe nu ook al mee aan de toernooien. Heb al bijna 300 puntjes, XD , maar ik zit het liefst samen met mijn zoon in een broederschap, mits hij actief blijft. Een goede broederschap is inderdaad erg belangrijk. ;) . Broederschaps avonturen daar moet ik me even in verdiepen. Maar informatie genoeg te krijgen. :)
 

DeletedUser3012

Guest
Broederschaps avonturen daar moet ik me even in verdiepen. Maar informatie genoeg te krijgen. :)
In mijn woorden: een broederschapsavontuur is een spelonderdeel dat totaal verspilde moeite is. Het was een leuk idee van Innogames, maar de beloningen die je krijgt voor de veel te grote moeite? Nee, dat vind ik niks. 5 dagen geploeterd om 3 kaarten vol te spelen, en wat krijg je? Of een 2X2 gebouwtje dat weetikveel... iets als 800 cultuur levert of zo`n rijdende bibliotheek, en dat effect houd op na 50 dagen (of 100, dat weet ik even niet meer). Als de beloningen nou beter zouden worden... Kijk dingen als toernooien, daar word ik nou blij van!
maar ik zit het liefst samen met mijn zoon in een broederschap, mits hij actief blijft.
Ik heb heel lang samen met mijn broer en vader in onze eigen BS Happy Mappy gezeten. Uiteindelijk zijn we met de helft van de BS overgestapt naar 'de volharding.' Een gezellige en actieve BS met grote spelers. Maar we zitten nog steeds met z`n drieën in 1 Broederschap. Je kunt altijd overstappen naar een grotere BS.
 
Bedankt voor alle leuke reacties. :) Fijne gemeenschap is mijn indruk ;) fijn om te lezen dat het mogelijk is om met meerdere mensen bij een broederschap aan te sluiten. Verder heb ik me verdiept in de beloningen die toernooien geven, daar word je wel blij van inderdaad, :D . Het broederschapsavontuur tja als de beloning cultuur is arg.. waar moet ik het laten. ;) fijne avond allemaal. Ik voel me zeker welkom :)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Welkom op het forum, Ayaina! De hele community staat hier voor je klaar wanneer je vragen hebt, aarzel niet om ze te stellen!
 
Wederom bedankt allemaal en natuurlijk jij ook broer, :D zeker omdat je zo gelijk had. Elvenar is een super leuk spel. :)
 
Welkom bij het spel en op het forum.


Voor de broederschap, zoek een leuk ander broederschap en stuur ze een mail met de vraag of je met z'n 3-en mag komen (eerst onderling even overleggen of dat ook gewenst is). Als er plaats is, zal dat vaak geen probleem zijn.

Je krijgt er niet alleen een bult nieuwe vrienden en vriendinnen bij, de broederschap kan ook veel vragen snel beantwoorden, en goederen uitwisselen.


Het is waar dat de beloning van het broederschapsavontuur niet je van het is. Echter het plezier van het avontuur zit in de samenwerking van iedereen om het eindpunt te bereiken. Communicatie en goed samenwerken is erg belangrijk bij het avontuur.
 

DeletedUser3012

Guest
Het is waar dat de beloning van het broederschapsavontuur niet je van het is. Echter het plezier van het avontuur zit in de samenwerking van iedereen om het eindpunt te bereiken
Ja, dat klopt wel, maar als je zo je best doet, en je krijgt een rijdende bibliotheek, dan ben je ook niet echt blij. Als je nou 2X zo`n droomprinspraalwagen zou krijgen dan was het het spelen waard geweest. Het is leuk én je krijgt een goede beloning. Dat was fijn geweest
 
Ik ben nu idd in een andere broederschap samen met mijn zoon, ik zit in de broederschap waar mijn broer ook in zit. 21 man sterk. Ik doe aan alles mee, houd me bezig ;). Cultuur dat populatie geeft, daar ben ik dol op :D ik kom nog maar net kijken in dit spel. 16 april actief geworden. Omdat ik ooit geloof begin 2018 een huisje en een werkplaats had neergezet. Was ik natuurlijk als inactief beschouwd. Wat ook zo was. Toen ik het spel 16 april jongstleden pas echt begon, zat ik qua buren dus niet op een goede plek en ik had een goede broederschap dus ook echt nodig.Nu gaat dan ook goed ;) ga als een speer. Bedankt voor alle informatie, ben er erg blij mee. Ik ga nu weer mijn kazerne bij vullen, want er zijn er zopas bij bosjes gesneuveld, maar wel alles gewonnen :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan