DeletedUser3890
Guest
Hallo Allemaal,
Ik speel het spel al een tijdje (zo'n anderhalf jaar) maar heb nog niet zo lang een account op dit forum. Wel lees ik het forum al ruim een jaar.
Ik heb er veel van geleerd.
Wat het spel betreft ben ik nog steeds enthousiast. Toen de avonturen erbij kwamen, kwam ik erachter dat dit wel een hele leuke toevoeging is.
Ik ben er dan ook een groot fan van.
Wat de wedstrijd betreft, heel veel succes allemaal.
Ik speel het spel al een tijdje (zo'n anderhalf jaar) maar heb nog niet zo lang een account op dit forum. Wel lees ik het forum al ruim een jaar.
Ik heb er veel van geleerd.
Wat het spel betreft ben ik nog steeds enthousiast. Toen de avonturen erbij kwamen, kwam ik erachter dat dit wel een hele leuke toevoeging is.
Ik ben er dan ook een groot fan van.
Wat de wedstrijd betreft, heel veel succes allemaal.