• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gevechten: Doet de Verhoogde Schade van de OWs het nog wel?

DeletedUser

Guest
Hoi Allemaal,
De laatste tijd begin ik steeds meer problemen in de toernooien te krijgen. Ooit ben ik nr 1 geworden in een toverstof toernooi, nu kom ik amper ronde 4 door.

Ondertussen heb ik wel flink geïnvesteerd in de Vecht OWs die mij een verhoogde schade zouden moeten geven. Maar het lijkt wel alsof de vijand de verhoogde schade krijgt en ik word afgemaakt. Ik weet dat mijn troepenomvang te groot is, omdat ik teveel upgrade troepenomvang heb onderzocht, maar dan nog zouden de Vecht OWs dat moeten compenseren lijkt mij.

Met deze grote verliezen krijg ik het totaal niet meer bijgetraind. Mijn hondjes doen er al bijna 3 uur over voor 1 troep

Iemand anders ook dit soort ervaringen?
 
ik heb die indruk al enige tijd , vooral in de toernooien . zou het graag iets simpeler willen met minder verliezen .
 

DeletedUser1427

Guest
Hoi Allemaal,
De laatste tijd begin ik steeds meer problemen in de toernooien te krijgen. Ooit ben ik nr 1 geworden in een toverstof toernooi, nu kom ik amper ronde 4 door.

Ondertussen heb ik wel flink geïnvesteerd in de Vecht OWs die mij een verhoogde schade zouden moeten geven. Maar het lijkt wel alsof de vijand de verhoogde schade krijgt en ik word afgemaakt. Ik weet dat mijn troepenomvang te groot is, omdat ik teveel upgrade troepenomvang heb onderzocht, maar dan nog zouden de Vecht OWs dat moeten compenseren lijkt mij.

Met deze grote verliezen krijg ik het totaal niet meer bijgetraind. Mijn hondjes doen er al bijna 3 uur over voor 1 troep

Iemand anders ook dit soort ervaringen?

Ik heb een deel voor je nagekeken, ik kan wel zien dat de verhoogde schade wordt toegepast in een gevecht van een toernooi provincie, het probleem zou eventueel ook kunnen liggen in de levenspunten van de tegenstander (hoe hoger die levenspunten des te minder van die eenheid zullen sneuvelen). Er zullen vast meer factoren zijn denk ik, de gevechten echter op het 4de level van het toernooi zijn idd moeilijk, ik heb er ook moeite mee als ik deze automatisch voltooi maar ook handmatig zijn ze een echte uitdaging.
 

DeletedUser

Guest
@Lionell Ik vecht meer handmatig dan op auto in de toernooien. Auto alleen als je maar 1 soort legereenheid neer hoeft te zetten.
Dus ik weet niet wat er aan de hand is.

Hoe meer ik investeer in Vecht OWs hoe sterker de vijand lijkt te worden. Of ik ben mijn touch ernstig kwijt :oops:

En de troepenomvang loopt ook gierend uit de hand. Pas geleden ben ik weer eens wat verder gegaan met het aantal provincies in de toernooien, omdat we nog een kistje wilde halen. Tot mijn verbijstering kwam ik een eigen troepenomvang tegen van ong. 3500 eenheden :eek:. (mijn standaard troepenomvang is 2346). Eén zo'n gevecht verliezen kost mij zo'n 10 uur trainen. Dat is toch niet meer te doen zo?
 
in mijn herinnering zijn toverstof toernooien altijd al rampzalig geweest, net als boekenrol toernooien :)

Niet tegenstaande ik vind ook dat de OW precies amper effect hebben, maar je kan dit makkelijk testen. Doe eens je OW weg van de weg en zie of de moeilijkheid hetzelfde blijft of nog moeilijker wordt :).

Ik denk dat het effect van de OW ook niet echt opvalt, omdat we die zo traag levellen. 1% meer damage 9 weken later valt waarschijnlijk niet echt op.

Aan de andere kant zijn dit toernooien waar afkopers serieus op kunnen scoren. Ik ben ook zo iemand die graag afkoopt en zou het deze week hoog kunnen schoppen. Maar tegenwoordig kan ik mezelf nog moelijk motiveren om 6 rondes te doen, dus daarom eindig ik niet meer zo hoog.
 

DeletedUser

Guest
:mad::mad::mad: Ik geef het op. Zelfs in de 4de provincie worden nu al 2 troepen van mij volledig uitgeroeid voordat ik nog maar 1 slag kan uitdelen.
De vijand verliest nauwelijks eenheden per troep als ik nog wel iets kan raken, ik verlies met 1 hit al gelijk de helft van mijn eenheden per troep. :(:(:(

Nog even en ik dump al mijn gevechtsdingen: Vecht OWs weg, wapenkamers weg, huurlingenkamp en oefenterrein weg.
Hou ik zeeën van ruimte over voor het nieuwe gastras, zonder dat ik fabrieken hoef te slopen. Misschien zelf nog meer fabrieken erbij, en af en toe dom onderhandelen in de toernooien als de bs voor kistje 10 wilt gaan.

In provincies hoef ik al niet eens meer te onderhandelen wat ik zit aan de max van de uitbreidingen.
Mis wel een hoop kps daardoor, maar als ik die niet in de bodemloze put van de Vecht OWs hoef te dumpen zal het misschien wel meevallen.
Alles beter dan dit soort frustratie :rolleyes:

PS: Dat geweldige Herontwerp Gevechtssysteem van een jaar geleden en de aanpassingen in de toernooien zijn voor mij de grootste aanfluiting ooit in Elvenar. Het heeft nu wel genoeg spelplezier voor mij bedorven.
 
:mad::mad::mad: Ik geef het op. Zelfs in de 4de provincie worden nu al 2 troepen van mij volledig uitgeroeid voordat ik nog maar 1 slag kan uitdelen.
De vijand verliest nauwelijks eenheden per troep als ik nog wel iets kan raken, ik verlies met 1 hit al gelijk de helft van mijn eenheden per troep. :(:(:(

Nog even en ik dump al mijn gevechtsdingen: Vecht OWs weg, wapenkamers weg, huurlingenkamp en oefenterrein weg.
Hou ik zeeën van ruimte over voor het nieuwe gastras, zonder dat ik fabrieken hoef te slopen. Misschien zelf nog meer fabrieken erbij, en af en toe dom onderhandelen in de toernooien als de bs voor kistje 10 wilt gaan.

In provincies hoef ik al niet eens meer te onderhandelen wat ik zit aan de max van de uitbreidingen.
Mis wel een hoop kps daardoor, maar als ik die niet in de bodemloze put van de Vecht OWs hoef te dumpen zal het misschien wel meevallen.
Alles beter dan dit soort frustratie :rolleyes:

PS: Dat geweldige Herontwerp Gevechtssysteem van een jaar geleden en de aanpassingen in de toernooien zijn voor mij de grootste aanfluiting ooit in Elvenar. Het heeft nu wel genoeg spelplezier voor mij bedorven.

Ik moet je hier jammergenoeg volledig in bijstaan. Maar ik herinner me nog dat ik elke keer als het toverstof is, hilarisch begin te lachen om hoe belachelijk het is. En je kan maar feedback geven en blijven geven, luisteren doen ze toch niet echt (of ze luisteren wel maar vinden het niet erg dat iedereen gefrustreerd raakt door hun spelletje)
 

DeletedUser222

Guest
Ik moet je hier jammergenoeg volledig in bijstaan. Maar ik herinner me nog dat ik elke keer als het toverstof is, hilarisch begin te lachen om hoe belachelijk het is. En je kan maar feedback geven en blijven geven, luisteren doen ze toch niet echt (of ze luisteren wel maar vinden het niet erg dat iedereen gefrustreerd raakt door hun spelletje

Ik denk eerder dat ze andere prioriteiten voorrang geven ......
 
de gevechtsproblemen zijn bij ieder die ze gebruiken , stof om over na te denken

hoe gaan we dit aanpakken en hoe maken we het de ontwikkelaars wijs dat er een oplossing moet komen :eek::confused:
 
Bovenaan