• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gefeliciteerd

DeletedUser2578

Guest
Feli Elvenar, op naar het 5e jaar! Jubiiii.jpg
Ook bedankt voor de jarige eenhoorn, is goed van pas gekomen!:rolleyes:
 
Met vertraging gefeliciteerd.
Maar vieren we elvenars verjaardag niet ietsje te laat?

de nederlandse server is gestart op 28 mei 2015 volgens de aankondigingen. en beta is gestart op 20 januari.
 

DeletedUser3012

Guest
Maar vieren we elvenars verjaardag niet ietsje te laat?

de nederlandse server is gestart op 28 mei 2015 volgens de aankondigingen. en beta is gestart op 20 januari.
Beter laat dan nooit. En dat er nog vele jaartjes mogen volgen en wat meer werelden op de nederlandse server.
Leuk dat ik nog een eenhoorn aan mijn collectie kon toevoegen. Ik mis alleen de gothische eenhoorn nog
 

DeletedUser2989

Guest
Gefeliciteerd, Inno, en bedankt voor het cadeautje. Wordt zeer gewaardeerd.
 

DeletedUser2578

Guest
Met vertraging gefeliciteerd.
Maar vieren we elvenars verjaardag niet ietsje te laat? de nederlandse server is gestart op 28 mei 2015 volgens de aankondigingen. en beta is gestart op 20 januari.

Idd. dan wordt het 2 dagen later gevierd; wss heeft niemand op de NLe server bij de 4e jubileumdag stil gestaan, zelfs Elvenar niet lol, kan gebeuren....:) Maar goed, beter later dan helemaal niet:)
 

DeletedUser234

Guest
Leuk gebaar! dankjewel

Gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren zonder bugs meer gewenst.
 
Een felicitatie (weliswaar een beetje laat) is wel op zijn plaats, jullie hebben het 4 jaar volgehouden en waarschijnlijk kwijnt het spel nog jaren door. Opvallend is wel dat (tenminste in deze wereld) het aan tal spelers nog steeds rond de 25000 hangt, toen ik in 2016 (of daaromtrent) begon waren dat er rond 32000. Hoe zou het komen dat dat aantal steeds minder wordt? En mensen die er geld aan uitgeven (waaronder ikzelf) zijn nog sporadischer, ik denk (afgemeten aan de ranglijst) niet meer dan 500. Waar zou dat aan liggen, het is een fantastisch leuk spel, ik denk dat je met gemak 10 keer zoveel spelers zou kunnen krijgen en ook 10 of zelfs 100 keer zoveel betalende spelers als de prijzen enigszins realistisch zouden worden vastgesteld en ook in andere andere situaties (denk aan handwerken) de spullen die je er in moet stoppen aanzienlijk meer tijd en virtuele kosten genereren dan de presentjes die je ervoor krijgt. Kortom de extreme krenterigheid draait dit spel de das om. Persoonlijk speel ik alleen nog omdat ik wat aardige mensen in mijn BS heb waarmee ik nog wel wat contact wil houden, anders had ik 2 jaar geleden al de pijp aan Maarten gegeven. Ik blijf nog wel even spelen maar ik geef er echt geen cent meer aan uit.
Desondanks wens ik jullie veel succes met het verder om zeep helpen van dit fantastische spel.
Groet, albrecht (pseudoniem)
 
Bovenaan