• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen zaden terug bij verkoop

Waarom is het eigenlijk dat je bij verkoop van een cultuurobject (bv druivenboerderij of toortsfontein) geen zaden terug krijgt?
Bij verkoop krijg je de helft van de munten en voorraad die je besteed hebt en uiteraard vermindert je cultuur, maar je krijgt niet de helft van je zaden terug die je wel besteed hebt. Waarom is dat?
 
Waarschijnlijk om te voorkomen dat je het object kunt gebruiken als langdurige zadenopslag.

Er zijn overigens wel meer dingen die je niet terug krijgt. Mana, orkjes, goederen, en kp uit wonderen bijv.
 

DeletedUser726

Guest
Vergeet de diamanten niet… bij een gebouw wat je met diamanten hebt gekocht, krijg je helemaal niks terug!


Het moet natuurlijk zijn:
Vergeet de diamanten niet... bij een gebouw wat je volledig met diamanten hebt gekocht, krijg je helemaal niks terug!

of:
Vergeet de diamanten niet... bij een gebouw wat je gedeeltelijk met diamanten hebt gekocht, krijg je helemaal niks van je diamanten terug!
 

Deleted User - 147694

Guest
Hoe werkt dat gedeeltelijk kopen met diamanten dan?

Missende goederen afkopen met diamanten zie ik niet als een aankoop met diamanten namelijk.
 

DeletedUser726

Guest
je hoeft met je dia's alleen maar te kopen wat je niet voorradig had...
 

DeletedUser726

Guest
Het zit hem in "je krijgt helemaal niets terug..." je krijgt niets van je dias terug, maar wel van de munten/voorraden die je wel geinvesteerd hebt.
 
Het moet natuurlijk zijn:
Vergeet de diamanten niet... bij een gebouw wat je volledig met diamanten hebt gekocht, krijg je helemaal niks terug!

of:
Vergeet de diamanten niet... bij een gebouw wat je gedeeltelijk met diamanten hebt gekocht, krijg je helemaal niks van je diamanten terug!
Wat is het verschil? Geheel of gedeeltelijk gekocht met diamanten... je krijgt van de diamanten niets terug!
 

DeletedUser726

Guest
Klopt, maar dat stond er niet.... er stond: krijg je helemaal niks terug
 

Deleted User - 147694

Guest
Meestal kan ik je goed volgen @ambro, maar in dit geval niet...

PM je me even je adresgegevens? Dan stuur ik je even een muggenzifters werkpakket op... :p
 
Bovenaan