• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen ondersteuning ios 9

Tot mijn grote verbazing lees ik dat met ingang van 23 maart het spel niet meer ondersteund wordt voor ios 9
Ik heb een samsung tab 3 deze krijgt geen ios updates meer dus ik kan niet updaten naar 10
Dat betekend dat ik met ingang van 23 maart niet meer kan spelen. Een nieuwe tablet kopen is niet haalbaar omdat deze door de chip schaarste niet betaalbaar zijn.
Het is toch van de zotte om dit door te voeren!
 
Tot mijn grote verbazing lees ik dat met ingang van 23 maart het spel niet meer ondersteund wordt voor ios 9
Ik heb een samsung tab 3 deze krijgt geen ios updates meer dus ik kan niet updaten naar 10
Dat betekend dat ik met ingang van 23 maart niet meer kan spelen. Een nieuwe tablet kopen is niet haalbaar omdat deze door de chip schaarste niet betaalbaar zijn.
Het is toch van de zotte om dit door te voeren!
iOS is apples besturingssysteem, Android is googles besturringssysteem.

Het gaat dus om iPads niet om Galaxy Tabs volgens mij zit daar de minimum eis nog steeds op slechts kitkat (4.4) maar ik kan me vergissen.

op een bepaald moment is het economisch niet meer haalbaar (te weinig spelers met die versie) of soms kan je bepaalde ontwikkelingen niet doorvoeren omdat deze niet ondersteund worden door oude besturingssystemen. hierdoor kan er soms niets anders gedaan worden dan een oud besturingssysteem niet meer te ondersteunen.
 
Bovenaan