• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gebouwen: Wapenkamer elven lvl 16-17 zien er niet uit.

DeletedUser

Guest
Heb net mijn wapenkamers geupgrade naar lvl 16 en 17 (dwergenstijl van elvengebouwen), maar het lijkt wel of ze uit madurodam zijn geplukt :confused:. In verhouding met andere gebouwen en lvl 15 zijn ze veel te klein terwijl het toch 4x5 ruimte in beslag meent. Het ziet er niet uit :mad: ... bugje of schalingsfoutje? :rolleyes:
 

DeletedUser68

Guest
HIHI
Maar ze zijn pas level 17 en gaan vast nog omhoog net zoals de huisjes staan ze pas op level 17
Het zal mij niet verbazen dat bij de volgende bevolking of nog een verder dat ze ook naar 19 gaan zoals
de tier 1 fabrieken hout staal marmer en werkplaatsen

Huisjes gaan ook naar 19 en werkplaats zowiezo:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ga er ook van uit dat ze in het volgende hoofdstuk naar een hoger lvl gaan, maar nu zit ik opgescheept met 2 gebouwen uit lilliputterland :confused:
Hopelijk gaan mijn legereenheden zich niet als lilliputters gedragen, want anders zie ik het somber in voor de dwergen OW ;)
 

DeletedUser671

Guest
Ben zelf nog niet zover, maar ben ook geen fan. Naar mijn mening moet een hoger level grootser lijken, en in dit geval is het juist andersom.
 
Bovenaan