• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

gebouwen verbergen

Ik ben een enthousiaste elvenar speler, ben inmiddels bezig met het XVII e Hoofdstuk en speel dit spel dan ook al enkele jaren. Maar....altijd op de PC of Laptop.
Laatst heb ik voor het eerst op de tablet ingelogd en moest mijn stad voorbereiden op het bsa, wat natuurlijk weer een hele verbouwing werd. Tot mijn
grote verbazing was dit op de tablet zo gepiept doordat ik ineens de gebouwen kon verbergen en het zo veel overzichtelijker werd.
Nu is mijn vraag..... Waarom is dit niet mogelijk op de pc/ laptop????
 
Ik ben een enthousiaste elvenar speler, ben inmiddels bezig met het XVII e Hoofdstuk en speel dit spel dan ook al enkele jaren. Maar....altijd op de PC of Laptop.
Laatst heb ik voor het eerst op de tablet ingelogd en moest mijn stad voorbereiden op het bsa, wat natuurlijk weer een hele verbouwing werd. Tot mijn
grote verbazing was dit op de tablet zo gepiept doordat ik ineens de gebouwen kon verbergen en het zo veel overzichtelijker werd.
Nu is mijn vraag..... Waarom is dit niet mogelijk op de pc/ laptop????
tablet/mobiel is kleiner scherm enzo , andere tools nodig op mobile en tablet voor games dan op pc. het kan zijn dat in toekomst dit ook op de pc komt. maar zal wel niet een prioriteit zijn
 
Bovenaan