• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

gebouwen verbergen op de pc

DeletedUser5197

Guest
ik kan op de tablet makkelijk mijn gebouwen verbergen als ik gebouwen wil verplaatsen, heel handig, maar op de pc snap ik niet hoe dat moet. iemand een idee?
 
Deze optie is recent toegevoegd aan de aan en niet beschikbaar voor de PC,

Ik vermoed dat het ook niet naar de PC zal komen, deze optie lijkt ontwikkeld te zijn voor een specifiek probleem op de app (verhuizen is een drama en zicht onmogelijk zeker op klein scherm) met deze optie is verbouwen op de app een stuk minder groot drama geworden dan het was.
Gezien verbouwen een onderdeel is van het spel, en er een flinke groep spelers is die geen PC gebruikt was deze optie pure noodzaak.

Op de PC is het een stuk makkelijker om alles te vinden (al kunnen verdwaalde stukjes weg nog steeds een drama zijn) waardoor de noodzaak voor deze optie op de PC niet echt bestaat.
 
Alles is fijn, maar er hangt mogelijk een flink prijskaartje aan het ontwikkelen ervan, voor de app is die sloot met geld dat het kost het duidelijk waard, van totaal onmogelijk is het nu redelijk ok geworden om te verbouwen. niet super maar ook niet spel dodend meer dit zal de retainment rate (hoeveel spelers je vasthoud en dus niet stoppen) van app spelers duidelijk te goede komen. zodra je nu moet verbouwen op de app zonder die optie haken spelers af, dat was gewoon niet te doen.

Voor de PC kost dat een eensgelijke sloot met geld, ik zeg niet dat het nooit komt, maar ik vermoed dat men er niet voor zal kiezen om dezelfde optie op de PC te introduceren. je kan elke euro maar 1x uitgeven. het is leuk maar niet erg nodig. en je kan er ook iets anders mee doen dat mogelijk belangrijker kan zijn.
 
Nou het verbergen van de gebouwen is superhandig. Voor de PC zou dat toch ook fijn zijn als dat zou kunnen.
Mee eens.. je kunt op dit forum altijd proberen om er een voorstel/suggestie van te maken (zie het juiste topic), als veel medespelers ook voor zijn, kan het een poll worden. Als die een ruime meerderheid behaalt, zet Inno het (misschien) op hun 'todo-lijstje'. Niet geschoten, altijd mis! ;) :cool:
 
Bovenaan