• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gebouwen: hoe zien de nieuwe cultuurgebouwen eruit

DeletedUser

Guest
Heeft er iemand al de nieuwe cultuurobjecten in zijn/haar stad staan. Ben eigenlijk erg nieuwsgierig hoe ze eruit zien in een stad. Ben zelf een elfje maar heb het nog niet uitgeprobeerd.
Groetjes, Didi
 

DeletedUser

Guest
Die zijn enkel goed voor de mensen die een "mooie" stad willen. Voor zij die een zo hoog mogelijk puntentotaal willen zijn die nieuwe cultuurobjecten waardeloos.
 

DeletedUser

Guest
Je bent lekker negatief op mij aan het reageren Stefan, op een andere post van mij namelijk ook al. Niet zo great in communicatie misschien :rolleyes:
Maar ja, ik wil graag een mooie stad, en puntenaantal boeit mij niet. Ik wil graag zien hoe ze eruit zien, geen interesse verder in een discussie of ze "zinvol" zijn.
 

DeletedUser580

Guest
Het zijn betaalde cultuur objecten. En zoals Stefan al zei, er zijn betere objecten, dus ik denk niet dat er direct veel mensen deze gebouwen hebben geplaatst.

Als ik jou was, zou ik in de sub top gaan kijken. Dus handmatig spelers bekijken. Probeer dan (zelf) een lijstje samen te stellen van gebruikers die betalen, en voor de looks gaan. Als er dan in de toekomst iets veranderd, kun je vrij snel deze spelers langs gaan.
 

DeletedUser

Guest
Dassem, thx voor je antwoord. Ik weet dat het diamantenobjecten zijn en veelal kleine cultuur. Heb de top spelers al bezocht, maar zijn veelal mensensteden en de elfjes die ik vond hadden de objecten (nog) niet. Vandaar mijn vraag of iemand ze al wel had neergezet :)
 

DeletedUser68

Guest
Je bent lekker negatief op mij aan het reageren Stefan, op een andere post van mij namelijk ook al. Niet zo great in communicatie misschien :rolleyes:
Maar ja, ik wil graag een mooie stad, en puntenaantal boeit mij niet. Ik wil graag zien hoe ze eruit zien, geen interesse verder in een discussie of ze "zinvol" zijn.

lol ik heb even een aantal mensen op beta bekenen en niks kunnen vinden
kijk hier maar op wiki maar misschien heeft neder land hem ook
https://en.wiki.elvenar.com/index.php?title=Culture
klik op de cultuur die jij wil zien en het word vergroot
 

DeletedUser

Guest
Thx voor de link Mike, maar daar staan ze nog niet bij. Ook niet op de Ned. Wiki. Wordt niet erg gepromoot geloof ik ;)
 
Bovenaan