• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gebouwen: elfen gebouwen met chinese uiterlijk?

DeletedUser

Guest
Ik zal vast een eerste klas zeikerd zijn, maar ik koos voor elven omdat ik dan aan sprookjesachtige taferelen denk. Nu zie ik met leden ogen aan hoe mijn stad in een soort Science Fiction gebeuren veranderd en bij de hogere spelers zie ik zelfs een Chinese invloeden vooral bij stadhuis en huizen. Het houdt me niet weg bij het spel, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het minder leuk spelen is als je je stad niet mooi vindt.
 

DeletedUser66

Guest
Ik zal dit topic even verplaatsen naar het juiste gedeelte :)
 

DeletedUser3

Guest
Het is waar dat de dwergen een iets meer menselijke stijl brengen in je stad.
Echter zou het zo maar kunnen zijn dat dat bij het volgende gastras wel de compleet andere kant opgaat...

Uiteraard kan ik daar nog helemaal niets over zeggen.
 

DeletedUser462

Guest
Ik zal vast een eerste klas zeikerd zijn, maar ik koos voor elven omdat ik dan aan sprookjesachtige taferelen denk. Nu zie ik met leden ogen aan hoe mijn stad in een soort Science Fiction gebeuren veranderd en bij de hogere spelers zie ik zelfs een Chinese invloeden vooral bij stadhuis en huizen. Het houdt me niet weg bij het spel, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het minder leuk spelen is als je je stad niet mooi vindt.
Ik doe ook nog niet zo lang mee, maar ik schaar me hier achter. Het had allemaal wel wat lieflijker gekund. vooral in de hogere regionen. En inderdaad de chinese invloeden zijn duidelijk merkbaar.
 

DeletedUser

Guest
Ik besef dat ik voor sommigen een miereneuker ben :) Maar inderdaad, het oog wil ook wat. Ben dus ook maar een mensenstad begonnen om de Chinese invasie te compeneren :p :)
 

DeletedUser68

Guest
lol Moonspark lekker plat gebekt whahaha
maar hou je er rekening mee dat er ook kids mee lezen
 

DeletedUser

Guest
Misschien komen de Chinezen wel als het volgende gastvolk? (of na de reuzen)
 

DeletedUser

Guest
lol Moonspark lekker plat gebekt whahaha
maar hou je er rekening mee dat er ook kids mee lezen

ehhhh....was het te plat? het is zo'n ingeburgerd woord bij ons ;) Ik zal op mijn taalgebruik letten, potverdrie :)
 

DeletedUser

Guest
oh, groag gedoan hoor. Ik ga nog even puin ruime in mijn stad Maf woar?
 
Bovenaan