• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

gastras bouwtijden.

Hallo
ik ben nu bezig met de gastrassen orks en kobolten ben nu bezig met diverse bouwobjecten op de verzamelplaats en de paddestoel boerderijen.

Wat mij stoort is dat ik niet optimaal kan bouwen dit omdat de bouwtijden per 12 /24/36 en 48 uur gaan , ik wil hier mee zeggen dat je keer op keer later uitkomt met je tijden en dit je op een gegeven moment of productie gaat kosten omdat je een stap over moet slaan of het gaat je wat nog erger is nachtrust kosten omdat je koste wat kost optimaal wil produceren.

Nu mijn vraag cq suggestie is het niet mogelijk dat alle tijden naar noem maar wat 11/23/35 en 47 uur gaan dit scheelt een hoop kopzorgen en naar ik denk ook een hoop gemoedsrust bij spelers.

M.Vr.Gr lumibrite
 

DeletedUser

Guest
Geloof dat dit zelf ten tijde van Orks&Koblten al gevraagd is maar dit kan je eigenlijk van alle (bouw/productie) tijden zeggen, niet alleen van gastras. Hoort nu eenmaal bij het spel. Ga er dus maar niet van uit dat jouw suggestie iets gaat veranderen. :p
 
Als je dan toch bezig bent, de wonderen en wensputten hebben ook vaak 12 of 24 uur cycles.

Ikzelf zou 2-5 minuten minder al genoeg vinden overigens. Genoeg om netjes op hetzelfde tijdstip te blijven, te weinig om er significant voordeel uit te halen.
 

DeletedUser2665

Guest
Wellicht een knuppel in het hoenderhok, maar je kunt ook overwegen het te beschouwen als een spelletje waarbij het niet wérkelijk uitmaakt of je een keer een productie mist :)
 
Bovenaan