• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

fusie-bs-overname gezocht

Hallo,
Heb jij ook een bs waarvan toch nog aardig wat leden niet actief zijn?
Heb jij in jouw BS rond de 10 of iets meer of minder leden die niet actief zijn?

In de bs "nim's" , plaats 67, zijn van de 23 mensen er zo'n 10 zeker niet actief. Dat is zonde, want wij willen onze krachten graag bundelen.

Kortom: wil je een BS met actieve(re) leden, stuur me eens een pb.
Wellicht kunnen we onze krachten samenvoegen en zo tot 1 goede bs komen.
Ik vind het dan heus niet erg om mijn aartsmagiërschap op te geven.

groetjes,
nim's
 
Ik sluit me (heel brutaal!) aan bij het bericht van @nimue62, want ook YoSis heeft nog altijd 5 plaatsen vrij!

Wij hebben al vele malen kleine BS-en en/of BS-loze spelers aangeschreven, maar tot dusver met weinig resultaat. Als je vooruit wilt in dit spel én van gezelligheid houdt, meld je dan bij @nimue62 of bij YoSis... zie onze informatie onder https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/blijf-weg-bij-yosis.9726/ en stuur een berichtje aan de magiërs Hazecat1, Papyret, Xaela of skipper63... of aan mij?
 
Ook ik ga net als rodeon heel brutaal zijn. Wij zijn een actieve BS op plaats 65 op Winyandor die regelmatig bezocht worden door hele kleintjes die regelmatig weer afhaken. We hebben op dit moment 7/8 plaatsen vrij voor actieve spelers. Dus als jullie interesse hebben zijn jullie welkom bij Mission Control. Solliciteren is niet nodig. Je kan zo binnenstappen. Je even melden in de chat is wel zo prettig. We hebben weinig regels, alleen aan de BSA meedoen is verplicht. Voor de rest gaat het om de gezelligheid.
Wij zijn vooral actief in de BSA waar we op dit moment op de 26ste plaats staan. Dit komt mede door onze voorbereiding.
Met het bovenstaande bericht betekent het dat er al 12/13 actieve leden geplaatst kunnen worden. :)
 

DeletedUser4312

Guest
Ik kan uit ervaring zeggen dat fuseren met andere BS-en tot een buitengewoon prettige en succesvolle BS kan leiden :)
 
Bovenaan