• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Forum: smilies

Ik vind ze erg wel leuk.

Bovendien denk ik dat het forum niet aangepast wordt door de mensen die bezig zijn met de ontwikkeling van de game of de bugs in het spel. Hele andere tak van sport. En een dergelijk iets introduceren zal echt geen invloed hebben op het spel. Dit lijkt me ook meer een initiatief van de admins en moderators (forum team) en ik begrijp dat dat toch voornamelijk vrijwilligers zijn en niet het team dat de game bouwt.

Mocht ik me vergissen dan hoor ik dat graag van een van de moderators.
 

DeletedUser1592

Guest
Ik vind ze erg wel leuk.

Bovendien denk ik dat het forum niet aangepast wordt door de mensen die bezig zijn met de ontwikkeling van de game of de bugs in het spel. Hele andere tak van sport. En een dergelijk iets introduceren zal echt geen invloed hebben op het spel. Dit lijkt me ook meer een initiatief van de admins en moderators (forum team) en ik begrijp dat dat toch voornamelijk vrijwilligers zijn en niet het team dat de game bouwt.

Mocht ik me vergissen dan hoor ik dat graag van een van de moderators.
Het team wat zich met de forum ontwikkeling bezig houd, is inderdaad een ander team dan het team dat zich met de spelontwikkeling bezig houd ;)
 
Bovenaan