• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Verhaal van de Zwervende Maan

DeletedUser

Guest
Voordat jullie het vragen: de quest spoilers kunnen jullie hier vinden:
[URL="https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/evenement-spoiler-tale-of-the-wandering-moon.5853/"]Evenement: Spoiler Tale of the Wandering Moon[/URL]

De titel was nog in het Engels, omdat ik de Ned. vertaling nog niet wist. De spoilers zijn wel in het Nederlands ;)

Ik heb dit evenement op de beta gedaan en het was een heel leuk evenement, goed te doen qua quests en een leuk verhaaltje. De 3 gebouwen prijzen zijn mooie kleine gebouwtjes. Je krijgt er 2 tijdens het voltooien van de questlijn en de laatste als alles voltooid is.

Veel plezier iedereen met dit evenement :)
 

DeletedUser1570

Guest
Op Beta heb ik hem al gedaan en ik moet zeggen, qua opdrachten het leukste event dat we tot nu toe hebben gehad! En de prijzen zijn ook prima! :)
 
Op de BETA server gedaan. Opdrachten zijn goed doordacht en de OF :) mogelijkheden geven zowel de kleine(-re) spelers als ook de grote(-re) spelers genoeg kans om zonder de noodzaak van het inzetten van tijd-boosters (of diamanten) deze Queste te voltooien. Veel plezier.:cool:
 

DeletedUser2349

Guest
Opdrachten zijn goed doordacht en de OF :) mogelijkheden geven zowel de kleine(-re) spelers als ook de grote(-re) spelers genoeg kans om zonder de noodzaak van het inzetten van tijd-boosters (of diamanten) deze Queste te voltooien. Veel plezier.:cool:
Aan de opdrachten te zien lijkt dit event idd vrij makkelijk te doen.
I.m.o. is een evenement (klein/groot/bsa) het überhaupt niet waard om er dia's aan te spenderen. Misschien hooguit een tijd-booster.

Over tijd gesproken, weet iemand hoe laat het gaat beginnen?
 
Bovenaan