• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback valentijnsevenement

Hallo,

Bij opdracht 13 moet je combinatieversnellers gebruiken.
Maar hoe doe je dat als je geen magische academie hebt?
Één van onze BS leden heeft namelijk geen magische academie (maar wel 8 combinatieversnellers die hij verzamelde via de andere evenementen).
Die kon de vorige evenementen gewoon mee doen (de spreuken verzamelde hij via burenhulp en de toernooien).
Maar nu komt hij niet verder.

P.S. Ik zag dat nu wel een alternatief is voor de voltooien van de provincies, zoiets moet er ook voor die combinatieversnellers komen.
Ik ben het met de andere spelers eens de magische academie is een basisgebouw net als de handelaar. Als je uit strategische overwegingen of om plaats te besparen dit gebouw niet bouwt is dat een keuze met gevolgen. Je moet dan niet klagen dat je nu niet mee kan doen. Blijkbaar levert het deze speler voordeel op en dit is dus de andere kant van de medaille.
Lijkt me bijzonder vreemd de spelregels en mogelijkheden hierop aan te gaan passen. Voor spelers die in het onderzoek nog niet zo ver zijn vind ik het een ander verhaal.
 
Ik snap het wel. Ik snap dat iemand de academie niet van belang vindt. Maar keuzes maken kunnen gevolgen hebben.
Ik had eerst ook leuk heb academie maar wat doe ik er mee? Niet veel.
Maar ik zie nu het nut er ook wel van in. Sinds de nieuwe spreuk met handwerken. Ik kan gebouwen kwijt en spreuken waar ik nooit door heen kom. Wat ik niet gebruik kan je nu ombouwen naar iets nuttigs.
Het is inderdaad jammer dat we deze niet mogen afbreken.

Ik ben eerder er al tegen aan gelopen zelf (net bij dwergen) dat ik geen ruimte had voor extra werkplaatsen, mensen tekort etc.. En de prijs niet op tijd kon binnen halen.
Kwestie van keuzes maken.

Wat er wel kan, is op de juiste locatie op het forum hier mee aan de slag te gaan. Zodat er een poll komt. Ik denk niet dat ze veranderen. Maar als er straks over lange tijd hier telkens om wordt gevraagd. Desnoods meerdere polls. Wie weet?
Voor nu is het: plaats de academie of niet. Keuze. Wat wil je liever? Prijzen of ruimte niet eraan besteden?

Zal nooit gebeuren, anders was dat wel bij de introductie gebeurd.
Er is toen behoorlijk veel geprotesteerd tegen de Magische Academie, uiteindelijk hebben ze aangegeven dat ze deze zouden verbeteren zodat je hem zilt hebben maar dat verwijderen geen optie was.
Eerst kwam er de 20kp spreuk, leuk maar dat hielp niet veel maar met crafting zijn je hun oude belofte nagekomen. hij is nu daadwerkelijk "verbeterd".

Je kan dus 100.000 polls houden kunnen afbreken zal je hem nooit.
 

DeletedUser3012

Guest
Hé, hallo. Het nieuwe eventlaadscherm lijkt wel erg op de stijl van forge of empires. En de grote events zelf krijgen ook wisselende kistjes, als in FoE. Weet iemand waarom dat is? Ik vond het wel leuk dat die twee spellen ook verschilden
 

DeletedUser

Guest
Allebei van Inno, zullen dus wel dezelfde grafische "kunstenaars" aan gewerkt hebben. Beter goed gejat dan...
Hoeveel ik het laadscherm voor dit event wel het slechtste vindt dat ze ooit gemaakt hebben. Gewoon snel wat figuurtjes er op gekwakt met gebouw dat te winnen is op de achtergrond. :( Meestal hebben ze wel iets originelers. Kijk maar eens naar het laadscherm voor het Carnival event op Beta, stukke mooier:
upload_2019-2-9_20-23-56.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook hier nog ff helder de kritische noot:
Vraag NIET om die rottige toverspreukfragmenten! dit is nog steeds belachelijk duur en voor mensen zonder gebouwen in hun inventaris éxtra duur.

Ik gebruik de oude gebouwen boost om die opdracht te doen, dan is het zo klaar
 

DeletedUser2037

Guest
Gewoon een andere vraag. Hoe start je hier een topic. Want ik heb problemen met burenhulp. Wordt er telkens na een stuk of 10 uitgeknikkerd. Zosoende moet ik elke keer 2x refreshen om mn lijst af te werken.
 

DeletedUser2037

Guest
En er zijn steeds meer mensen bij mij in de BS die dit ondervinden. Zelfs 1 die er telkens na 2x hulp al uit wordt gegooid. Die doet dus helemaal geen hulp meer ivm 15-20x refreshen.
 
Gewoon een andere vraag. Hoe start je hier een topic. Want ik heb problemen met burenhulp. Wordt er telkens na een stuk of 10 uitgeknikkerd. Zosoende moet ik elke keer 2x refreshen om mn lijst af te werken.

upload_2019-2-14_1-54-18.png

De groene + rechts onderin. (alleen op plekken waar je een topic kan starten)

zo kunnen we nu weer terug naar valentijn :D
 

DeletedUser3012

Guest
zo kunnen we nu weer terug naar valentijn :D
Dus, ja, valentijn... Evenement waarin ik ben gestopt in verband met het gebruiken van combinatieversnellers, die ik natuurlijk alleen maar wil gebruiken met een mooi gebouw... Tot ik er opeens achter kwam dat ik het gebouw ook kon ANNULEREN! Dat ik daar eerder niet aan had gedacht, maar nu is het te laat
 

DeletedUser3012

Guest
jammer dat dat dus niet kan met die dure fragmenten.
nee, maar dat is echt belachelijk. Heb je niets in je inventaris staan? Nou, dan voltooi je het event toch lekker niet? Vind ik best flauw eigenlijk. Nog nooit was er zo'n grote beperking op evenementen!! Flauw hoor
 
nee, maar dat is echt belachelijk. Heb je niets in je inventaris staan? Nou, dan voltooi je het event toch lekker niet? Vind ik best flauw eigenlijk. Nog nooit was er zo'n grote beperking op evenementen!! Flauw hoor

Ik vind het een geweldig event, spelers die mogelijk nog nooit naar handwerken hebben gekeken worden er nu op gewezen.
Je wilt de kost niet geven aan de spelers die tot dit event nog niet eens wisten van handwerken en er nooit naar hebben gekeken.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik vind het een geweldig event, spelers die mogelijk nog nooit naar handwerken hebben gekeken worden er nu op gewezen.
Je wilt de kost niet geven aan de spelers die tot dit event nog niet eens wisten van handwerken en er nooit naar hebben gekeken.
Ja, oké. Dat snap ik wel, maar als je gewoon nog maar heeel weinig in je inventaris hebt staan, dan... Ja, nou dan kan het dus niet, en 900 fragmenten heb ik ook niet zomaar.
 
Ja, oké. Dat snap ik wel, maar als je gewoon nog maar heeel weinig in je inventaris hebt staan, dan... Ja, nou dan kan het dus niet, en 900 fragmenten heb ik ook niet zomaar.
Ik verbreek dan meestal de munt en voorraad meevaller spreuken die je uit events krijgt, en anders de paarse burenhulp spreuken, die je bij bosjes uit het toernooi krijgt.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik verbreek dan meestal de munt en voorraad meevaller spreuken die je uit events krijgt, en anders de paarse burenhulp spreuken, die je bij bosjes uit het toernooi krijgt.
Ja, oké, het gaat ook wel, maar ik verbreek liever geen nuttig spul (voorraden) om daar onnuttig spul (3X Mystiek iets) voor terug te krijgen. Dat gebouw win ik toch niet meer.
 
Wat kunnen sommigen ook klagen.
Schijnbaar zien ze het nut van een MA niet in en zien ze die alleen maar als een ruimte verspiller.
Er valt zoveel uit te halen.
Spreuken maken kost nu eenmaal relics, so what. Die verdien je met toernooi zat.
Hoor ik iedereen gelijk al weer roepen maar toernooi kost legers en goederen. Nou daar is je MA weer voor ga je lekker goederenspreuken maken en combinatieversnellers.
Zet je die goederenspreuken weer in om meer goederen te maken en met die combiversnellers scoor je lekker van die combatgebouwtjes valoriaanse heldenmoed en orkstrateeg. Die gebouwtjes kosten je geen hamertjes of wat dan ook maar je krijgt er gratis troepen voor terug. Kan je lekker scoren in toernooi en veel kp halen die je vervolgens weer in je ow stopt zodat die weer sterker worden en dan met name de vecht ow waardoor je nog meer gratis troepen kan scoren en sterkere legers kan creëren. Speel je weer makkelijker 10 kistjes vrij dus blauwdrukken voor het uppen van magisch gebouw. Scheelt weer huizen of wp dus ook ruimte in je stad.
Hoor ik iedereen weer zeggen die magische gebouwen kosten dia's en dus geld, nou dan plaats je wensputten voor gratis dia's zodat je magische gebouwen kan kopen.
Veel spreuken die je met toernooi verdiend gebruik je toch maar zelden en die zet je weer om in fragmenten.
Je kan daardoor ook weer veel events spelen en alle rommel die je verdiend zet je om in fragmenten waardoor je makkelijker leuke gebouwen of instants zoals portaalspreuken kan winnen.
De meesten kijken alleen maar naar de nadelen, ik kijk juist naar de voordelen.
Voor het ene heb je gewoon het andere nodig.
Wijs andere spelers in je BS er op en dan word het al stukken makkelijker om meer kistjes te scoren met toernooi of dat je elkaar helpt met ow en anders zoek een BS op waar ze dat wel willen doen.

Ik kan ook wel gaan klagen maar schiet daar niks mee op en het word er niks anders door.
Dus draai het om en bekijk het eens positief en je voelt je daardoor ook nog een stuk beter.
 
@magicalbean rustig aan me je reactie en lees nog een waar mijn opmerking over gaat.
@Yogi69 je hebt gelijk, maar ook weer niet. het klopt dat alles helpt en nodig is, maar de verhouding van wat het kost, die moet wel kloppen en dat is gewoonweg niet het geval:)
Dat je je beter voelt; prima, maar ik noem het aan de andere kant geen klagen, maar feedback, ook al kan het kritisch overkomen en dat is dat weer subjectief.
Alles wat werkt/goed is; prima. Maar het gaat juist om wat er verbeterd moet worden, dus dat geef ik/geven we aan.
greetz!
 
Bovenaan