• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Spelupdate 1.93

HEt lijkt me nog wel wat om voor de burenhulp in de browserversie ook sneltoetsen te kunnen gebruiken (1,2,3)
 
Heb ook de nieuwe burenhulp, en het is erg handig in gebruik. Hulde dat deze feature ook naar de PC is geport.

Er zit nog wel een klein UX (user-experience) probleempje in, als je alleen stadhuis en cultuur kunt kiezen (ie de arbeiders kunnen niet gemotiveerd worden), en je kiest cultuur, dan komt de beloning (muntjes en voorraden) midden in het cultuur icoontje tevoorschijn, wat ongelukkigerwijs ook het midden van de knoppenrij van het BS scherm is waar je het volgende lid moet kiezen.
De munten en voorraden blimps verhinderen dus het zicht op die knoppenrij.

Als de arbeidershut er wel als keuze bij staat is er geen probleem, omdat dan de stadhuis/arbeiders/cultuur keuze knoppen op een andere plek staan.

EDIT: Wellicht moet je magiër (of aartsmagiër, neem ik aan) zijn voor bovenstaande probleem, want dan krijg je een extra rij dropdowns om leden andere privileges te geven.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3744

Guest
ik heb bij mijn account de nieuwe manier van burenhulp nog niet in beeld op laptop .... ik heb het wel op tablet of telefoon ... hoe kan dit?
 
Missschien moet je gewoon even geduld moet hebben tot e.e.a. uit beeld schuift?
Is een optie, maar als ze uit de knop van het BS scherm zelf komen, of hoger beginnen, of naar links/rechts verschuiven, dan heb je er helemaal geen last van en kun je geheel zelf bepalen hoe lang je naar die getallen wilt kijken.

Net als dat je een fabriek kunt aanzetten, en dan direkt een volgende, zonder dat je hoeft te wachten tot de betaalde muntjes en voorraden omhoog gedwarreld zijn uit de eerste fabriek.
 

DeletedUser234

Guest
Ben een hele tijd weggeweest vh forum, maar dit is de reden om terug te komen....

dankjewel dat er eindelijk, ja ik heb heel veel gezeurd erover, nu een goed burenhulp systeem komt voor de browserversie. Echt superblij mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
 
Test volledig geslaagd, wat een verbetering voor het geven van bh, moet ik niet meer naar mijn phone overschakelen om even bh te doen! Dikke proficiat met deze ontwikkeling, hopelijk mag iedereen er snel van genieten!
Me HAPPY ❤❤❤
 
Test volledig geslaagd, wat een verbetering voor het geven van bh, moet ik niet meer naar mijn phone overschakelen om even bh te doen! Dikke proficiat met deze ontwikkeling, hopelijk mag iedereen er snel van genieten!
Me HAPPY ❤❤❤
Was helemaal geweldig geweest mocht dit ook voor de wereldkaart kunnen
 
Knop is nog niet voldoende vastgelijmd:
Screenshot_20191202_173546.png


Versie: v1.93.2-(1a0065d) (2019-11-28 10:35)
PC versie, linux, html5

Had net een tijd booster gebruikt om de tijd van het recept wat in te korten, misschien dat dat er mee te maken heeft?
 

DeletedUser2578

Guest
Ben een hele tijd weggeweest vh forum, maar dit is de reden om terug te komen....dankjewel dat er eindelijk, ja ik heb heel veel gezeurd erover, nu een goed burenhulp systeem komt voor de browserversie. Echt superblij mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Welcome back Billy!:D
 

DeletedUser4305

Guest
Wanneer gaat IEDEREEN over ? want dit is stukken prettiger !
 
in mijn BS ben ik de enigste met die nieuwe manier om buren en BSleden te bezoeken, ik hoef er mijn gsm niet meer voor te gebruiken, binnen de 5minutjes was ik klaar. Al de anderen in mijn BS zouden dit ook wel willen, wanneer zou dat toegankelijk zijn voor iedere speler die via de pc speelt ? T is echt veel handiger zo
 
Bovenaan