• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.91

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.91



Op maandag 4 november zullen we onze werelden naar spelversie 1.91 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Nieuwe spelonderdelen


  • We hebben een onderdeel uit de app naar de browserversie gebracht, waarmee het makkelijker is om producties te starten in werkplaatsen door een vakje "alles aanvinken" te selecteren. Hiermee start je de productie in alle werkplaatsen met slechts een paar klikken.
  • production_ux.png

Balansaanpassingen


  • Recepten voor stadium 1 versies van de bruine beer, ijsbeer en panda beer zijn toegevoegd aan de handwerk recepten. Deze recepten zullen, net als de andere recepten voor evoluerende gebouwen, enkel beschikbaar zijn voor spelers die de gebouwen niet in hun inventaris of stad hebben staan.
  • Een recept voor dierenvoer is toegevoegd, de kosten zijn 1650 toverspreukfragmenten.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Kazerne - Het annuleren van een productie in de kazerne geeft geen melding meer met vreemde aantallen voorraden.
  • Constructen - Een probleem opgelost waarmee het portaal op niveau 4 niet geopend kon worden.

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Vanaf deze versie krijg je een melding zodra je het spel start, wanneer je een beloning ontvangen hebt terwijl je afwezig was, zoals bijvoorbeeld aan het einde van een toernooi.
  • De achtergrond van de stad en laadschermen hebben geen herfststerrenbeelden thema meer.
  • Meldingen - Ervoor gezorgd dat meldingen over o.a. burenhulp worden getoond als "nieuw".
  • Vertalingen - Meer ruimte gemaakt voor teksten in de uitbreidingentab van het bouwmenu.
  • Vertalingen - Het mogelijk gemaakt om verschillende teksten te vertalen die dat nog niet konden.
  • Pushnotificaties - Enkele aanpassingen gemaakt om de melding van 10 kennispunten enkelt e sturen als dat daadwerkelijk het geval was.
  • Opdrachten - Sommige teksten hadden groene teksten in de opdrachtschermen, wat nu is opgelost.
  • Toren der eeuwigheid - Een probleem opgelost waarmee de toren kapot ging bij een tragere internetverbinding.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een post in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

Het direct starten van alle werkplaatsproducties is nu voor iedereen beschikbaar in de browser en de beloningen voor o.a. toernooien zie je nu ook in de app! En ja, we zijn ook hard aan het werk om de berichtenfunctionaliteit in de app te bouwen ;)

We horen graag jullie feedback!
 

DeletedUser3597

Guest
Ik ben verbaasd over het gebrek aan reacties.... de update is inmiddels toch al doorgevoerd?

Voor mij is er weinig veranderd, hoewel ik op de valreep nog wel even last had van een dubbele afboeking in de toren. Volgende week eens proberen dit nog eens voor elkaar te krijgen. Vinkje om alle werkplaatsen aan te zetten had ik al. En de melding over beloningen na afloop van het toernooi op app kan ik pas zaterdagavond zien. Heb jij wel iets te melden over de update?
 
Omdat er geen reacties waren, begon ik te twijfelen of de op maandag ('tot morgen of overmorgen') uitgestelde update al had plaatsgevonden… en nee, ik had niets te melden, omdat ik - net als jij - dat vinkje al een paar weken had (heel blij mee!) en kon ik het verder nergens aan zien… ;)
 

DeletedUser3597

Guest
Aan het versienummer bij het opstarten is ook wel iets te zien ;)
 

DeletedUser2434

Guest
ik weet niet of het te maken heeft met de update, maar ik geraak niet meer op mijn andere steden, alleen maar de stad die gelinkt is met mijn fb account
 
Wel fijn dat ik nu in de browserversie ook alle werkplaatsen in één keer aan kan zetten.
Ik moet alleen nog steeds scrollen om af te melden om naar één van mijn andere stadjes te gaan.
Bovendien blijft bij het inloggen de naam leeg, voorheen kon ik uit mijn drie stadjes kiezen, nu moet ik ze steeds intypen. Dat is minder.
 
Wel fijn dat ik nu in de browserversie ook alle werkplaatsen in één keer aan kan zetten.
Ik moet alleen nog steeds scrollen om af te melden om naar één van mijn andere stadjes te gaan.
Bovendien blijft bij het inloggen de naam leeg, voorheen kon ik uit mijn drie stadjes kiezen, nu moet ik ze steeds intypen. Dat is minder.
Hier ook, zal wel terug inorde komen zekers? Was al naar de instelling van mijn browser gaan kijken....
 

Deleted User - 147694

Guest
Bovendien blijft bij het inloggen de naam leeg, voorheen kon ik uit mijn drie stadjes kiezen, nu moet ik ze steeds intypen. Dat is minder.

Daar had ik al veel eerder last van. Maar goed, ik heb voor elk account een eigen chrome, dus ik klik gewoon op de chrome van de daaraan gekoppelde account.
 

DeletedUser2665

Guest
Ik kan alleen nog maar inloggen rechtsboven in het startscherm. De grote velden (midden in beeld) invullen doet niets meer sinds de update.
 
"Bovendien blijft bij het inloggen de naam leeg, voorheen kon ik uit mijn drie stadjes kiezen, nu moet ik ze steeds intypen. Dat is minder."

Daar kan ik weer kiezen, weet niet wat er gisteren mis was.
 
Bovenaan