• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.90

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.90



Op donderdag 17 oktober zullen we onze werelden naar spelversie 1.90 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Nieuwe spelonderdelen


Een nieuw provincieoverzicht is toegevoegd aan de weergave van de wereldkaart, waarmee je toegang krijgt tot een tool waarmee je de voortgang van de wereldkaart kunt bekijken.

province_overview_button.png

  • Verkenbaar - Een overzicht van alle provincies die je kan verkennen, inclusief de meest belangrijke informatie over een provincie (de richting vauit je stad gezien, afstand, type en moeilijkheidsgraad). Vanuit hier kan je direct een verkenner op pad sturen of navigeren naar de provincie op de wereldkaart.
  • Onvoltooid - Een lijst van alle provincies die je verkend hebt, maar nog niet voltooid hebt. Je kan ook navigeren naar de provincie vanuit hier, waardoor je direct met de confrontaties kan beginnen.
province_overview.png
province_overview2.png

Balansaanpassingen


  • De diamantkosten voor het kopen van eenheden en het genezen van gewonde eenheden na een gevecht zijn aangepast. Hierdoor zou je in een groot aantal situaties minder diamanten nodig hebben, vooral bij kleine aantallen eenheden.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Teleporteer gebouw - Het zeemeerminnenparadijs en de stonehenge doen niet langer alsof ze opgeslagen kunnen worden met de teleporteerspreuk. Ondanks dat we begrijpen dat ze soms in een zachte plek willen chillen in de inventaris, is het helaas niet mogelijk om evoluerende gebouwen te teleporteren.
  • Oude wonderen - Eindeloze opgraving laat niet meer de basis beloningsinformatie zien, omdat het onjuist was en de waarde nooit aanpast.
  • Onderdelen die we aan het testen zijn - Productie - Wanneer je meerdere producties van de werkplaats tegelijkertijd plaatst, worden producties in magische werkplaatsen nu ook gestart.
  • Gebouwen - Vuurfeniks - Manier waarop het spel omgaat met een volle opslag aangepast.
  • Gebouwen - HTML5 - De bouwtijd van een gebouw bevriest niet langer wanneer een ander gebouw verkocht wordt.
  • Nieuws - HTML5 - Het nieuws voorbeeld wanneer je over de nieuwsknop beweegt onder je gebruikersnaam kapt de lagere delen van elke letter niet meer af.

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Gevechten - Verschillende problemen opgelost met de voorbereidingsschermen, die veroorzaakt werden doordat de achtergrond nog steeds aanklikbaar was.
  • Winkel - Een probleem opgelost waarbij het soms mogelijk was dat de winkel leeg was in plaats van een specifieke combinatie van aanbiedingen te laten zien.
  • Oude wonderen - De knop om oude kennis te gebruiken om kennispunten toe te voegen aan een oud wonder is nu op de juiste manier grijs wanneer er geen oude kennis spreuken meer in de inventaris zitten.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een post in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

We horen graag jullie feedback over deze update!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68

Guest
maandag 17 oktober gaat nog heel lang duren en we wachten al zo lang .
((omdat het onjuist was en geen but had omdat )) Is niet echt een Nederlands woord.
 
Begrijp k goed dat je nu meerdere producties kan starten in de magische academie...das fijn...dan hoef je niet alleen die dure producten te nemen bij evenmentopdracht verzamel 15 dampen :) :)
 

Deleted User - 124539

Guest
Begrijp k goed dat je nu meerdere producties kan starten in de magische academie...das fijn...dan hoef je niet alleen die dure producten te nemen bij evenmentopdracht verzamel 15 dampen :) :)
Om eerlijk te zijn kan ik wat jij nu beschrijft echt nérgens zien staan. Dus oftewel ben ik blind aan het worden (laat ons hopen van niet) of jij ziet spoken die wel erg leuk zouden zijn.


De tool voor de wereldkaart is een erg leuke toevoeging!
 
Ik neem hem mee naar mijn topic over nieuwe opdrachten verzinnen.
Beter dubbel dan helemaal niet :)


Update : staat er echt wel...zie punt onderdelen die we aan het testen zijn:
Productie
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3597

Guest
Ik neem hem mee naar mijn topic over nieuwe opdrachten verzinnen.
Beter dubbel dan helemaal niet :)


Update : staat er echt wel...zie punt onderdelen die we aan het testen zijn:
Productie

Ja, en dat moet dus werkplaats zijn denk ik...
 

DeletedUser2989

Guest
het provincie overzicht is een pracht toevoeging, ga ik veel gebruiken.
 

DeletedUser4605

Guest
We horen graag jullie feedback over deze update!
In het werkplaats productiescherm heb ik geen mogelijkheid de productie voor alle werkplaatsen tegelijk aan te zetten. Kan deze optie worden geactiveerd?
 
In het werkplaats productiescherm heb ik geen mogelijkheid de productie voor alle werkplaatsen tegelijk aan te zetten. Kan deze optie worden geactiveerd?
Deze optie zit nog in een test fase waardoor slechts een beperkt aantal mensen er nu nog gebruik van kunnen maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor de app graag het volgende zien:

WIE MIJN HANDEL HEEFT GENOMEN

Heb dit al eerder aangekaart als het bij bh kan waarom bij handel dan niet?! Heb dat al eens eerder aangegeven.

verder zou het heel fijn zijn ook in ow te kunnen doneren van anderen. Is dat in ontwikkeling?
De mail daar heeft iedereen het natuurlijk over. Dan is de app ook eindelijk volgroeid. ;-)

dat provincie overzicht op de pc is echt mooi! Hoop dat dat ook in de app komt of de mogelijkheid om uit te zoomen.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik kan nog steeds niet al mijn werkplaatsen tegelijkertijd aanzetten...
Komt dat ook een keer beschikbaar voor iedereen?
 
Bovenaan