• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.83

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.83



Op dinsdag 16 juli zullen we onze wereld naar spelversie 1.83 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Kazerne - HTML5 - Een probleem opgelost met de teksten in het menu, waardoor sommige karakters werden afgebroken aan de onderkant.
  • Gebruikersweergave - Wensput - In sommige gevallen werd niet zichtbaar welke beloning je kreeg uit de wensput, terwijl de beloning wel werd toegevoegd.
  • Stad - Een aantal problemen opgelost met de achtergrond, waarbij elementen overlapten of op niet-logische posities stonden.
  • Inventaris - Feniksen werden niet correct weergegeven in de bevestigingsdialoog wanneer je ze wilde verbreken.
  • Vertalingen - Toverspreukfragmenten zijn nu vertaald in de bevestigingsdialoog bij het verbreken van een voorwerp.

Mobiele apps


Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • De manier waarop je kunt produceren is aangepast. In plaats van het tikken op het gebouw en vervolgens op de knop "Produceren" te klikken om het menu te openen, opent het menu nu direct, zonder dat je daarvoor op een extra knop hoeft te klikken. Daarnaast kan je naar het volgende gebouw navigeren waar geen productie bezig is met de pijlen aan de linker- en rechterkant van het venster. Als laatste kan je nu ook de productie van alle gebouwen starten via het aanvinkhokje bovenaan.
  • Zoals ook op de browser mogelijk is, is het nu mogelijk om tot 3 kisten per dag te krijgen met willekeurige beloningen bij het helpen van je buren! Elke keer dat je een buur helpt is er een kans dat er een kist tevoorschijn komt en de beloning is direct zichtbaar, zonder dat je op zoek hoeft naar de kist aan de rand van de stad.
    neighborlyhelp.png
  • Wanneer je de gebouwinformatie bekijkt van een evoluerend gebouw vanuit de inventaris, is het nu mogelijk om alle stadia in te zien via de nieuwe "Evoluties" knop boven het gebouw.
  • Gebruikersweergave - Knopgedrag aangepast waardoor de tekst "Verplaats en breidt uit" ook werkt met lange vertalingen.
  • Burenhulp - Wensputten lieten niet zien wanneer er burenhulp op was gegeven, waarbij het paarse icoontje miste boven het gebouw.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een post in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over deze update!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2114

Guest
Goede update voor de app! Voor het spel zelf helaas weer alleen bugfixes en niks echt nieuws. Ik hoop dat die spire of eternity snel hierheen komt met fatsoenlijke beloningen voor de moeite en kosten :)
 
Goede update voor de app! Voor het spel zelf helaas weer alleen bugfixes en niks echt nieuws. Ik hoop dat die spire of eternity snel hierheen komt met fatsoenlijke beloningen voor de moeite en kosten :)
Laat ze de spire nu maar eerst goed uitwerken op beta (eerste release was ook echt early release met maar een stukje van de spire werkend).
Momenteel wordt spire door veel spelers op beta gezien als een goed idee, slecht uitgewerkt.

Laat die maar voorlopig op beta totdat het een goed idee, goed uitgewerkt is.
 
Laat ze de spire nu maar eerst goed uitwerken op beta (eerste release was ook echt early release met maar een stukje van de spire werkend).
Momenteel wordt spire door veel spelers op beta gezien als een goed idee, slecht uitgewerkt.

Laat die maar voorlopig op beta totdat het een goed idee, goed uitgewerkt is.

Mee eens idd, al heb ik het alleen nog maar gelezen wat het precies is, het lijkt mij wel een leuke toevoeging, al wil ik het dan idd spelen als het correct werkt :) zo krijg ik een dejavu naar de bs avontuur, wat iedereen ook een leuk idee vond maar er zaten toen ook wat haken en ogen aan (wat uiteraard ook beetje bij beetje werd opgelost) xD

We gaan het wel zien :p
 
Leuke updates voor de app. Fijn dat we daar nu ook burenhulp kistjes krijgen. Misschien ga ik nu toch de Kristalvuurtoren plaatsen. Altijd een van de mooiste wonders gevonden, maar met burenhulp via de app had je er tot nu toe niet veel aan.
 
Ik lees op de Facebookpagina van Elvenar zojuist dat er een bug zit in de upgrade... volgens ene Gaos Boyd is het niet verstandig om op dit moment gebouwen te upgraden. Als je dat namelijk onderbreek (cancelled) ben je je gebouw kwijt! Speelt dat op onze server ook???? DonFrank???

zie: https://www.facebook.com/elvenar/posts/2328695667219651 bericht van gisteren, ± 09:42 uur
 

Deleted User - 370874

Guest
Ik lees op de Facebookpagina van Elvenar zojuist dat er een bug zit in de upgrade... volgens ene Gaos Boyd is het niet verstandig om op dit moment gebouwen te upgraden. Als je dat namelijk onderbreek (cancelled) ben je je gebouw kwijt! Speelt dat op onze server ook???? DonFrank???

zie: https://www.facebook.com/elvenar/posts/2328695667219651 bericht van gisteren, ± 09:42 uur

Deze bug in de app (versie 1.83)is helaas ook bij ons bekend,
Als je een uitbreiding van een gebouw in de app annuleert wordt inderdaad het gebouw verwijderd.

Onze ontwikkelaars werken hard om dit op te lossen, en een oplossing zal zo spoedig mogelijk worden uitgerold.
Houd er wel rekening mee dat mocht er een update nodig zijn voor de app om dit op te lossen, dat dit even kan duren.
Apps moeten worden goedgekeurd voordat deze worden uitgerold en zeker bij de app store van apple kan dit proces meerdere dagen duren.

Mocht je hier last van hebben, neem dan contact met ons op door een support ticket aan te maken en dan lossen we het samen met je op.
 
Dank voor de waarschuwing! Kan er een nieuwsbericht voor komen binnen de app?? Zou fijn zijn!!
Zeer tevreden met kistjes en pijlen om producties snel klaar te zetten. Dat het menu van fabriek meteen opent daar moet ik echt aan wennen... zeker als je alleen ff level wil checken ofzo.
Mooie update!
 

Deleted User - 124539

Guest
Beste update voor de app die ik ooit heb gezien! Zeker dat je nu kisten kunt ophalen is een grote stap vooruit. Het is ook leuk dat je nu alle producties in één keer kunt opstarten, dat bespaart je een hoop tijd. *juichende emote*
 
Top update van de app! kudos
Wensenlijst: toevoegen van mail en mogelijk maken dat KPs aan andere oude wonderen kunnen worden toegevoegd. Dan hoef ik nooit meer naar de browser
 
Bovenaan